تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب:, | 16:25 | نویسنده : امیر محمد سپهری

نونهالان  اتلتیکو مادرید ، رئال مادرید و سویا در مسابقات بین المللی لیگ استعدادها خوش درخشیدند و به مرحله یک چهارم رسیدند.

باشگاه ژاپنی کاشیوا رایسول نیز تا کنون با بازیکنان سریع و توانمندش پدیده مسابقات بوده است.



تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب:, | 16:24 | نویسنده : امیر محمد سپهری

کارلوس دونگا برای جایزه توپ طلا یکی از آرای خود را به کریستیانو رونالدو داد.

دونگا تائید کرد که یکی از آرای خود را به کریس رونالدو داده است اما مشخص نکرد که آیا به نیمار ، کاپیتان سلسائو نیز رای داده است یا نه.

برنده این جایزه شانزده روز دیگر مشخص می شود که یکی از میان لیونل مسی، نویر و کریس رونالدو آن را خواهند برد.



تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب:, | 16:23 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال مادرید یکشنبه برای بازی دوستانه با میلان به دبی سفر خواهد کرد.

بازیکنان تیم اسپانیایی قرار است که در دبی از کافه رئال مادرید در ساحل جمیرا دیدن کنند. این کافه در ماه ژوئن افتتاح شد و اولین رستوران رسمی باشگاه در خارج از اسپانیا به شمار می رود. این کافه دو طبقه و 350 صندلی دارد و بازیهای رئال مادرید روی مانیتورهای بزرگی که در آن وجود دارد، پخش می شود.

لوئیز آلبرتس، مدیر  کافه رئال مادرید در دبی می گوید:”این مراسم خیلی خاص و احساسی خواهد بود.”

بهترین کافه اونم با بازی رئال



تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب:, | 16:22 | نویسنده : امیر محمد سپهری
cr7_fb

 کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در تعطیلات خود در شهر دبی در مورد آرزوهایش برای سال جدید صحبت کرد.

 کریس رونالدو اظهار داشت:” لحظات بی نظیری مثل قهرمانی در جام حذفی ، لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا و حالا جام باشگاه های جهان را در رئال داشتیم. این جامها را به همه مادریدیسموها، باشگاه ، مدیران و کارمندان باشگاه تقدیم می کنم. این قهرمانی ها متعلق به همه آنهاست. دوست ندارم که فقط به یک جام فکر کنم. شاید لیگ قهرمانان مهمترین باشد اما از نظر من همه این جامها بی نظیر بودند.”

ستاره پرتغالی رئال مادرید در این باره که تبدیل به اولین بازیکن تاریخ شده که لیگ، جام حذفی، سوپرجام داخلی، لیگ قهرمانان، جام باشگاه های جهان، توپ طلا و کفش طلا را با دو باشگاه مختلف می برد، اظهار داشت:” امیدوارم که سال 2015 بهتر از سال قبل باشد. روحیه بالایی داریم که همه جامهای ممکن را ببریم.رویایم این است که سال 2015 مثل 2014 یا حتی بهتر از آن باشد. دستیابی به آن مشکل است چرا که رئال مادرید همیشه نامزد بردن همه جامهاست. تا پای جان تلاش می کنیم تا همه جامهای ممکن را ببریم.”

رونالدو از آنچلوتی هم تمجید کرد و اظهار داشت:” مربی خیلی مهم است. او مربی و شخصیت بسیار بزرگی است. همه همه او را دوست داریم. در کنار هم یک خانواده متحد هستیم و سعی می کنیم که از موفقیت هایی که در سال 2014 کسب کردیم سبقت بگیریم.”

ستاره پرتغالی در پایان در مورد فرا رسیدن سال جدید میلادی بیان کرد:” عید را به آنها تبریک می گوییم و امیدواریم که سال 2015 سال خوبی برای همه مادریدیسموها باشد.  برای کل دنیا آرزوی سلامتی و صلح دارم. امیدوارم که سال جدید سال خوبی برای همه کودکان و نیازمندان باشد.”



تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب:, | 16:20 | نویسنده : امیر محمد سپهری

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید عکسی از خود را در دبی منتشر کرد.عادی شده

 



تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب:, | 16:19 | نویسنده : امیر محمد سپهری

2014سال مهمی برای زندگی ورزشی ایسکو آلارکون بود. او توانست که راه صد ساله را در همین یک سال بپیماید و تبدیل به یک ستاره جهانی شود.

ایسکو آلارکون به عنوان بهترین بازیکن جوان اروپا به رئال مادرید آمد. روزهای اوبش در رئال مادرید زیاد خوشایند نبودند اما با تلاشی که انجام داد توانست که موفق شود. مصدومیت های بیل یا مودریچ باعث شد که ایسکو فرصت درخشش داشته باشد و حالا شرایط او به شکلی است که هیچ کس نمی تواند با نیمکت نشین شدنش کنار بیاید.

ایسکو در فینال کوپا در مستایا یا در دو بازی با بایرن به عنوان یک هافبک میانی عملکرد ردخشانی داشت. در فینال چمپیونزلیگ هم در نیمه دوم به زمین آمرد و بارها حریف را ازار داد.

امسال ایسکو در حالی در رئال مادرید موفق شد که با پیستن خامس رودریگز 80 میلیونی همه فکر می کردند که او شانسی ندارد اما این بازیکن جوان خودش را جا انداخت و نقش موثری در 22 برد پیاپی رئال داشت.



تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب:, | 16:17 | نویسنده : امیر محمد سپهری

در روز 11 ژانویه ، یک روز پیش از مشخص شدن برنده توپ طلای 2014، اسکای اسپورتز قرار است که مستندی در مورد کودکی رونالدو پخش کند. این مستند به کارگردانی کریستین پیک وود و با فیلمنامه و تهیه کنندگی گیلم بالاگه با زمان 60 دقیقه قرار است که کودکی شماره 7 پرتغالی را مورد بررسی قرار دهد.

موتینیو فرناندس، دوست نزدیک و خانوادگی کریس رونالدو که خبرنگار است در ابتدای این مستند می گوید :” وقتی کودک بود، با بطری در خیابان ها بازی می کرد. ” این مستند از جنگ مارتینیو و ناسیونال برای خرید او در زمانی که 10 ساله بود پرده برداری می کند و به زندگی او در سن 11 سالگی اشاره دارد./



تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب:, | 16:13 | نویسنده : امیر محمد سپهری

لوکا مودریچ در مصاحبه با اسپورتسکه نووستی در مورد آخرین شرایط مصدومیت خود صحبت کرد.

اوگفت :” فعلا همه چیز خوب پیش می رود. تست پزشکی را پشت سر گذاشته ام و اگر همه چیز خوب پیش برود، سال جدید دومین مرحله از ریکاوری خود را آغاز می کنم. اولین پیش بینی ها نشان می دهد که اواسط فوریه (اواخر بهمن) به میادین بر می گردم. زمانی که پزشکان چراغ سبز نشان بدهند آماده خواهم بود. برای بازگشتم عجله ای ندارم اما آماده نبردهای مهم خواهم بود.”

مودریچ در مورد حس خود پس از مصدومیتش بیان کرد:” وقتی به من گفتند که باید سه ماه از میادین دور باشم خیلی حس بدی داشتم، یاد مصدومیتم در سال 2009 افتادم. اما سعی کردم که به نیمه پر لیون نگاه کنم. حالا این فرصت را دارم تا زمانی برگردم که تیم برای کسب جامها می جنگد.”

لوکا مودریچ روزی هفت ، هشت ساعت در برنابئو تمرین می کند. وی افزود:” به نظرم رئال مادرید می تواند اولین تیمی باشد که دو بار پیاپی قهرمان اروپا می شود.وقتی آنخل دی ماریا و ژابی آلونسو رفتند نگران نشدم. خامس رودریگز و تونی کروس عالی کار می کردند. بخش زیادی از این نتایج به عملکرد آنچلوتی بر می گردد. او می تواند سالها مربی رئال باشد، مثل فرگوسن در یونایتد.”

مودریچ اظهار داشت که رونالدو لایق توپ طلاست. وی در ستایش از راموس و کارواخال هم صحبت کرد:”ؤاموس بهترین مدافع وسط دنیاست. کاریزما دارد و یک برنده است. او از هیچ کس نمی ترسد. کارواخال هم خیلی تاثیرگذار بود. می دانستم که در سطح رئال است اما توانایی هایش مرا تحت تاثیر قرار داد.”



تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 15:20 | نویسنده : امیر محمد سپهری

خوزه مورینیو می خواهد سرخیو راموس را از رئال مادرید برباید. تمدید نکردن قرارداد بازیکن کاماسی باعث شایعات شده و حالا مربی چلسی به دنبال اوست.

مربی پرتغالی سخت به دنبال خرید مدافع میانی است که نگاهش را به کاپیتان دوم رئال مادرید جلب کرده است. البته یونایتد هم از مشتریان اوست.

از سویی دیگر مطبوعات انگلیس ادعا کردند که همچنان یونایتد و چلسی به صورت جدی شرایط خرید واران را بررسی می کنند.این بازیکن با این که در سال 2014 مدافع نیمکت نشین رئال بود اما در لیست نامزدهای حضور در تیم برتر سال جهان قرار گرفته است.



تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 15:19 | نویسنده : امیر محمد سپهری

گلن هادل، مربی کوئینز پارک رنجرز گفت که وین رونی هرگز به سطح بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو نرسیده است.

او گفت :” وین رونی دوران فوتبال موثری داشته است اما این طور نیست که یکی از بهترین بازینان تاریخ باشد. کرسی رونالدو و لیونل مسی بهتر از او هستند و به نظرم رونی در سطح آنها نیست و پشت سر آنها قرار دارد. به نظرم می توانست بهتر از این باشد.”



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 42 صفحه بعد