تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 15:17 | نویسنده : امیر محمد سپهری

سه شنبه رئال مادرید و آث میلان در دبی به مصاف هم خواهند رفت. در حال حاضر هر چهل هزار بلیط این بازی در ورزشگاه “سون، دومین ورزشگاه بزرگ امارات تمام شده است.

قیمت بلیط ها بین 200 تا 1500 درهم (45 تا 334 یورو) تعیین شده ست. بدین ترتیب رکورد بازی میلان – هامبورگ در سال 2009 با حضور بکام که 28 هزار هوادار را به ورزشگاه کشاند، شکسته شد.

ورزشگاه سون سابقه میزبانی از کنسرت های مشهور را هم دارد. در سال 2010 از راد استوارت، 18 هزار نفر استقبال کردند و سال گذشته نیز 15 هزار نفر به کنسرت جاستین بیبر رفتند. قرار است که از کشورهایی نظیر عربستان، عمان، بحرین ، قطر و حتی ایران برخی به دیدن این بازی بروند. در حال حاضر در بازار سیاه قیمت بلیط ها به 1200 یورو هم می رسد.



تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 15:16 | نویسنده : امیر محمد سپهری

پاکو بویو، اسطوره رئال مادرید در مورد ساخت یک آکادمی دروازه بانی بیان کرد:” کار به صورت نحصاری در حرفه دروازه بانی کار جدیدی است. عملکرد ایکر کاسیاس، ویکتور والدس ، ده خیا و … نیز بعث شده که بچه ها بیشتر بگویند:” بابا می خواهم دروازه بان شوم.”

وی افزود :” اکنون به لطف یوتیوب برخی توپگیری های من را دیده اند و پدرانشان هم مرا فراموش نکرده اند. به همین خاطر به مدرسه من می آیند.”

بویو در مورد شرایط ایکر گفت :” همیشه گفته بودم که کاسیاس بهترین است اما مشکلاتی را پشت سر گذاشته است. سیستم چرخشی درون دروازه اشتباه بود. کاسیاس و لوپز فشار زیادی را تجربه کردند اما حالا شرایط بهتر است.”



تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 15:15 | نویسنده : امیر محمد سپهری

تابستان 2013 ، گرت بیل و نیمار به لالیگا ملحق شدند. یکی به رئال مادرید رفت و دیگری به بارسلونا. در حقیقت پیوستن نیمار به بارسا باعث شد که پرز با جدیت بیشتری خرید بیل را دنبال کند تا پاسخی به این انتقال داده باشد.

بدین ترتیب دوئل آغاز شد. مقایسه میان این دو همیشه وجود داشته است. همان طور که مسی و رونالدو با هم مقایسه می شوند، عملکرد بیل و نیمار هم با یکدیگر مورد مقایسه قرار می گیرد.

بیل در حال حاضر پیروز این دوئل است. بازیکن رئال مادرید 33 گل زده است و نیمار 29 تا. گرت 20 پاس گل داده و بازیکن برزیلی 3 تا. از سویی بیل توانسته که در یک سال و نیم حضور در رئال چهار جام ببرد و بازیکن بارسا به یک سوپرجام اسپانیا اکتفا کرده است. تازه نکته این جاست که بازیکن ولزی هفت بازی و بیش از هزار دقیقه کمتر از نیمار بازی کرده است. بیل در این مدت در سه فینال گلهای مهمی را زد : لیگ قهرمانان، جام حذفی اسپانیا و جام باشگاه های جهان.

بیل و نیمار تا کنون چهار بار مقابل هم قرار گرفته اند که هر کدام دو پیروزی کسب کرده اند اما تفاوت این جاست که بازیکن بارسا دو گل زده است و بازیکن رئال یکی.



تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 15:14 | نویسنده : امیر محمد سپهری

سال 2014 سال خوبی برای کریستیانو رونالدو بود. نه تنها چهار جام برد بلکه رکوردهای زیادی را فتح کرد.

پادشاه اروپا
کریستیانو رونالو در سال 2014 به رکورد گلهای یک فصل لیگ قهرمانان رسید. با 17 گل رکورد نیستلروی، لیونل مسی و آلتافنی که همه 14 گل زده بودند را شکست و به رکورد 1.15 گل در هر بازی رسید.

بالاتر از رائول
کریس رونالدو در سال 2014 رکورد 71 گل رائول در جام باشگاه های اروپا را شکست. پیش تر از آن دی استفانو با 49 گل را پشت سر گذاشته بود. حالا 72 گله است و با مسی 74 گله رقابت می کند. البته در خارج از خانه با 37 گل زده بالاتر از مسی 34 گله، آقای گل تاریخ اروپاست.

پوشکاش
کریستیانو با دبل مقابل شالکه رکورد 242 گل پوشکاش در رئال را شکست. رونالدو برای رسیدن به این رکورد 25 بازی کمتر از بازیکن مجارستانی نیاز داشت. رونالدو و پوشکاش هر دو در 28 سالگی کل گلهای دوران فوتبالشان را به 28 رساندند.

پس از 9 ماه
در ماه مارس، رکورد پوشکاش هم شکسته شد و حالا سانتیانا پیش روست. کریستیانو چهارمین گلزن برتر تاریخ رئال با 284 گل است و بازیکن کانتابریایی 290 گل زده است. بازیکن پرتغالی به طور متوسط 1.04 گل در هر بازی زده است.

39 پی چی چی
رونالدو در 15 هفته اول لالیگا از 39 آقای گل تاریخ جلو زدو تبدیل به اولین بازیکنی شد که به 200 گل می رسد. او به 178 بازی برای رسیدن به این رکورد داشت، زارا با 219 و مسی با 235 گل به 200 گل رسیده بودند.

آقای هت تریک لالیگا
کریستیانو بازیکنی با بیشترین هت تریک در لالیگا با 23 هت تریک است. زارا و دی استفانو با 22 هت تریک پائین تر از او هستند. در کل دوران فوتبالش 37 هت تریک داشته که بالاتر از زارا با 31، مسی با 29 و دی استفانو با 28 هت تریک قرار دارد.

پرتغال
کریستیانو از 49 گل پائولتا گذشت و آقای گل تاریخ پرتغال با 52 گل است. آقای گل تاریخ یورو با 23 گل هم خود اوست. تنها پرتغالی تاریخ است که در سه جام جهانی گل زده است.



تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 15:12 | نویسنده : امیر محمد سپهری

خریدها چندان برای مربیان لالیگا در این فصل کاربرد نداشته اند. 171 خریدی که در این تابستان انجام شده اند ، کلا 43 درصد دقایق را بازی کرده اند. تیمهای لالیگا 473.28 میلیون یورو برای خرید بازیکن خرج کرده اند.

البته خریدهایی مثل مویا، براوو، گوایتا، بابین و اوتامندی در همه دقایق ممکن حضور دارند. در رئال خامس رودریگز با 1140 و تونی کروس با 1131 دقیقه نقش مهمی داشته اند. کریچوویاک نیز در سویا عملکرد خوبی داشت و 1248 دقیقه بازی کرد. ویتو، پدیده این فصل نیز 907 دقیقه در ویارئال بازی کرده است.

به طور مثال اوبلاک بدترین خریدممکن برای اتلتیکو مادرید بود. این دروازه بان 16 میلیونی هنوز در لالیگابازی نکرده است. چرچی نیز در اتلتیکو مادرید فقط 120 دقیقه بازی کرده است و در زمستان راهی میلان می شود. فرمالن دیگر خرید افتضاح بود که هنوز مصدوم است ، داگلاس هم در بارسا فقط 72 دقیقه بازی کرده است.



تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 9:17 | نویسنده : امیر محمد سپهری

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید امسال در 14 هفته لالیگایی هشت پاس گل را داده است.

در حقیقت کرسی رونالدو امسال از همیشه سخاوتمند تر شده است چرا که فصل گذشته به طور مثال در کل بازیهای فصل 9 پاس گل داده بود.



تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 9:16 | نویسنده : امیر محمد سپهری

شاید هیچ کس تصور نمی کرد که کریم بنزما تازه در ششمین فصلش در رئال مادرید راه بیافتد.

کریم در پنج فصل آغازین خود پر اشتباه ظاهر شد و عملکرد جالبی از خود ارائه نداد اما به نظر می رسد که حالا شرایطش عوض شده باشد.

کریم در فصل اوش در رئال مادرید در یک فصل کامل هشت گل زد و یک پاس گل داد اما حالا در نیم فصل هشت گل زده و 7 پاس گل در لیگ داده تا خودی نشان بدهد.



تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 9:15 | نویسنده : امیر محمد سپهری

روبرتو خیمنز، دروازه بان المپیاکوس گفت که میشل یک گزینه ایده آل برای رئال مادرید خواهد بود.

خیمنز در مورد مربی المپیاکوس گفت :” میشل در رئال مادرید ؟ چرا که نه. او عالی کار کرده است و می تواند در چنین تیمی کار کند.”



تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 9:14 | نویسنده : امیر محمد سپهری

تعدد ستاره در خط هافبک رئال مادرید و احتمال اضافه شدن مارکو رویس باعث شده که شایعات روز به روز گسترش پیدا کنند.

در این میان باشگاه هایی مثل من سیتی به دنبال صید ستاره از رئال مادرید هستند. پلگرینی و من سیتی سالهاست که جویای شرایط ایسکو هستند و امیدوارند که در صورت پیوستن رویس به رئال بتوانند این هافبک را بخرند.



تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 9:11 | نویسنده : امیر محمد سپهری

عملکرد خوب رئال مادرید در لالیگا باعث شده است که تیم برتر نیمه اول لالیگا در نظرسنجی مارکا شامل 9 رئالی باشد.

در حقیقت ایکر کاسیاس، دنی کارواخال، سرخیو راموس، مارسلو، تونی کروس، ایسکو، گرت بیل ، خامس رودریگز و کریس رونالدو از رئال در کنار دیه گوگودین و لیونل مسی این تیم را تشکیل می دهند.

در میان مربیان هم کارلو آنچلوتی با 52 درصد آرا اول شد، گاریتانو، مربی ایبار 15 درصد رای آورد و گراسیا، سرمربی مالاگا هم 10 درصد.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 42 صفحه بعد