تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 20:4 | نویسنده : امیر محمد سپهری

به گزارش روزنامه مارکا و به نقل از realmadridfarsi.ir،  نتایج اولیه درمان مصدومیت مودریچ از طریق سلول های بنیادی مثبت بوده است و به نظر می رسد او نیازی به عمل جراحی ندارد. 

مودریچ جمعه گذشته برای فرار از عمل جراحی و درمان مصدومیت از طریق سلول های بنیادین، به ویتوریا سفر کرد که به نظر می رسد نتایج اولیه مثبت بوده است و مودریچ نیازی به عمل جراحی ندارد. همچنین مودریچ در خصوص نحوه ادامه روند ریکاوری از مصدومیت خود تصمیم خواهد گرفت و این بازیکن به خواست خودش یا زیر نظر دکتر سانچز در ویتوریا یا در مادرید به درمان خواهد پرداخت. 



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 20:3 | نویسنده : امیر محمد سپهری

به گزارش AS و به نقل از realmadridfarsi.ir، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار مقابل کورنیا در کنفرانس خبری شرکت کرد. 

هوادار کشته شده دپورتیوو لاکرونیا : "چنین تجربه ای در ایتالیا داشتم. روز غمناکی است. تمام اهالی فوتبال امیدوارند که دیگر چنین اتفاقاتی تکرار نشود. این یک بدشانسی بود. باید این خشونت ها را محکوم کنیم. تمام جهان فوتبال باید تلاش کنند تا در آینده چنین اتفاقاتی رخ ندهد. در انگلستان اقدامات خوبی برای جلوگیری از این اتفاقات انجام شده است. باشگاه ها و همه اهالی فوتبال باید با اراذل و اوباش مقابله کنند." 

فوتبال انگلستان : "خشونتی وجود ندارد. هیچ پلیسی در اطراف استادیوم وجود ندارد. هیچ در گیری میان هواداران نیست و کودکان زیادی در استادیوم هستند. در انگلستان هیچ خشونتی ندیدم. 15 روز پیش یک مرد در طول تمام بازی به من توهین می کرد. این مشکل از فرهنگ است. به عنوان یک ایتالیائی می گویم در کشور های لاتین مثل اسپانیا این مشکلات وجود دارد، می شود پیشرفت بی نظیری داشت." 

اقدامات باشگاه ها علیه خشونت : "در رئال مادرید تلاش زیادی در خصوص این مسئله انجام می شود. رئال یک نمونه خوب است و بارسا نیز در گذشته از این اقدامات داشته است. همه باشگاه ها می توانند چنین اقداماتی انجام دهند. گروها های هواداری رادیکالی باید منقرض شوند. هواداران فوتبال نباید رادیکالی باشند." 

دیروز هم به مسی حمله شد : "همه ما باید خشونت را محکوم کنیم. خشونت در زمین یا هر جای دیگر. این اقدام خشونت آمیز است. باید کاری انجام دهیم. ما خوشحال نیستیم، ناراحتیم و این مسائل را باید برداریم. " 

فحاشی در استادیوم : "این الفاظ نادرست هستند. گاهی اوقات شنیده می شود و بهتر است که به آنها گوش ندهید."

نامزد های توپ طلا امروز مشخص می شود:"در این خصوص فکر نمی کنم. یک آلمانی مثل کروس و خدیرا که جام جهانی خوبی داشت می تواند در لیست 3 نفره باشد. نویر هم فصل خوبی داشت." 

راموس لیاقت حضور در جمع 3 نفر را نداشت؟ :"همه سرجیو را فراموش کرده اند. او دو گل در نیمه نهائی و یک گل در فینال لیگ قهرمانان اروپا زد. من هم راموس را فراموش کرده بودم و از او معذرت خواهی می کنم." 

بازی جام حذفی در برنابئو : "این استادیوم همیشه به ما کمک کرده است. هواداران همیشه ما را تشویق می کنند و اهمیتی نمی دهند که حریف چه کسی باشد. یک ترکیب رقابتی داریم و فردا رئال برای کسب پیروزی رقابت خواهد کرد." 

ترکیب اصلی : "خدیرا روبراه است و می تواند بازی کند. په په ، راموس ، مارسلو ، کروس ، رونالدو و بنزما استراحت می کنند. مدران در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. ایارا با خدیرا نیز در کنار او بازی می کنند."

نقش راموس و په په در پیروزی های پیاپی : "بعد از شکست های اول فصل باید از نظر دفاعی بهتر می شدیم. همه از این حیث عملکرد خوبی داشتند. په په و راموس بیشترین حضور در بازی ها را داشتند. واران هم خوب بازی کرده است. مارسلو ، آربلوا و کارواخال نیز خوب کار کرده اند. از همه مهمتر تمرکزمان را جمع کردیم." 

مارکو آسنسیو : "بازیکن خیلی خوبی است وبه همین خاطر با  مایورکا در حال مذاکره هستیم. این  یک خرید برای تابستان خواهد بود نه زمستان."



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 20:1 | نویسنده : امیر محمد سپهری
به گزارش سخن، منابع رسانه انگلیسی از فروش کریم بنزما بازیکن باشگاه رئال مادرید به باشگاه‌های این کشوذ خبر دادند.
باشگاههای منچستریونایتد، لیورپول و آرسنال هم‌اکنون خواهان جذب بنزما هستند.
 
منابع نزدیک به آنجولتی سرمربی باشگاه رئال مادرید از آمادگی این مربی ایتالیایی برای فروش مهاجم مسلمان و فرانسوی تیمش خبر دادند و اعلام کردند که او هم اکنون آماده شنیدن پیشنهادات است.
باشگاه خبرنگاران


تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 20:0 | نویسنده : امیر محمد سپهری
کریستیانو رونالدو بخت نخست کسب این عنوان برای دومین سال پیاپی است .
 
عصر امروز ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران فیفا ۳ نامزد نهایی توپ طلا سال ۲۰۱۴ را معرفی می کند . به غیر از رونالدو و مسی که بخت های نخست قرار گرفتن در بین ۳ نامزد نهایی هستند از مانوئل نویر، فیلیپ لام و توماس مولر که ستاره های تیم قهرمان جهان هستند هم به عنوان دیگر بازیکنانی که شانس قرار گرفتن در بین ۳ نامزد نهایی را دارند نام برده می شود .
 
از آرین روبن، نیمار و زلاتان ابراهیموویچ هم به عنوان بازیکنانی که بخت اندکی برای قرار گرفتن در بین نامزدهای نهایی دارند می توان نام برد .
 
 
برنده توپ طلا سال ۲۰۱۴ در طی مراسمی در روز ۱۲ ژانویه معرفی می شود .
 


تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 19:57 | نویسنده : امیر محمد سپهری

فیفا با همکاری مجله فرانس فوتبال نامزد‌های نهایی برترین‌های سال فوتبال جهان را اعلام کرد.

 

به گزارش ایسنا، فیفا نامزدهای نهایی برترین‌های فوتبال جهان را در سال 2014 اعلام کرد که به شرح زیر است:

 

** نامزدهای بهترین بازیکن مرد سال (توپ طلا)

 

** نامزد‌های بهترین مربی مرد سال

 

1- یوآخیم لوو (تیم ملی آلمان)

2- کارلو آنچلوتی (رئال‌مادرید)

3- دیگو سیمئونه (آتلتیکومادرید)

 

 

** نامزد‌های زیباترین گل سال

 

1- استفانی روش

2- خامس رودریگز

3- روبین فان‌پرسی

 

 

مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال جهان 12 ژانویه در زوریخ برگزار خولهد شد.

بهترین بازیکن فوتبال جهان با رای کاپیتان‌ها و سرمربیان تیم‌های ملی، کارشناسان و خبرنگاران فوتبالی انتخاب خواهد شد.

سال گذشته کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین فوتبالیست سال جهان انتخاب شد.

 



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 19:54 | نویسنده : امیر محمد سپهری

 

فوتبال جهان رونالدو نه تنها بهترین گلزن که بهترین پاسور فصل رئال مادرید تا بدینجا نیز بوده است. به گزارش شفقنا ورزشی، با دو پاس گلی که رونالدو مقابل مالاگا به بنزما و گرت بیل داد، - رونالدو نه تنها بهترین گلزن که بهترین پاسور فصل رئال مادرید تا بدینجا نیز بوده است.



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 19:53 | نویسنده : امیر محمد سپهری

فرناند گومز، رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال در بیانیه ای از رسیدن توپ طلا به کریستیانو رونالدو حمایت کرد :” اگر سالی باشد که رونالدو در آن لایق توپ طلاست آن سال 2014 است. بحث جام جهانی مجزاست. تورنمنتی که در سه ، چهار هفته برگزار می شود و جایزه بهترین بازیکن مسابقات هم در پایان آن اهدا می شود. امسال مدیر فیفا ادعا می کند که با معیارهای انتخاب شدن بهترین بازیکن جام جهانی موافق نبوده است.”

گومز با تمجید از “عملکرد خوب” رونالدو در سال 2014 ادامه داده است :” رونالدو آقای گل لیگ اسپانیا شد، سوپرجام اروپا را برد و در ماه های اخیر عملکرد بی نظیری داشت ، تقریبا در همه بازیها گل زد و آقای گل لیگ اسپانیا بود. نمی دانم که معیارهای فعلی در مورد رای گیری از کاپیتان ها و تیم های ملی چقدر درست است اما می دانم که رونالدو سه ماه پیش بهترین بازیکن اروپا شد و حقیقتا لایق این جایزه است.”



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 19:50 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رونالدو در بازی رئال مادرید و کورنیا برای اولین بار تا کریسمس استراحت می کند. او دیگر نیازی به استراحت نخواهد داشت چرا که می خواهد به روندش ادامه بدهد.

رونالدو در دو بازی لالیگایی مقابل سلتا و آلمریا شرکت می کند تا رکورد گلهایش را بهبود بخشد. در چمپیونزلیگ نیز می خواهد مقابل لودگورتس گل بزند تا به رقابتش با مسی ادامه بدهد و در  جام باشگاه های جهان هم در هر دو بازی شرکت می کند تا بتواند این جام را به ویترین افتخارات رئال اضافه کند.



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 19:4 | نویسنده : امیر محمد سپهری

شکست فوتبال
افراطی ها جلسه بسیار نزدیکی با کالدرون داشتند
فرانسیسکو رومرو توبائودا 43 ساله بود، ازدواج کرده است و دو پسر 4 و 19 ساله داشت
جنگ بین افراطی های ریازور و اتلتیکو
یک هوادار دپورتیوو فوت شد / دو نفر مصدوم و 24 نفر دستگیر شدند
پلیس او را با ضربات و صدمات شدید از رودخانه بیرون کشید
لالیگا درک نمی کند که هیچ کس در فدراسیون پیشنهاد تعلیق بازی را نداد
سائول و آردا در یک ورزشگاه نگران اوضاع را حل کردند / جو سنگین و بازیکنان ناراحت
بوسکتس در ثانیه آخر گل زد / مسی در زمان خوشحالی کردن بطری خورد
رونالدو / آقای گل و پاس گل رئال
کروس، رکورد دار توپربایی (98)



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 19:2 | نویسنده : امیر محمد سپهری

آنچلوتی در رئال رکوردهای شخصی خودش را هم پودر کرد. او به رکورد 16 پیروزی پیاپی رسیده و حالا در آستانه نابود کردن رکورد شخصی خود است.

بهترین رکورد کارلتو در میلان با 9 پیروزی پیاپی بود و حالا او دارد رکورد شخصی خود را کاملا در هم می شکند.



صفحه قبل 1 ... 33 34 35 36 37 ... 42 صفحه بعد