تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 19:1 | نویسنده : امیر محمد سپهری

آنچلوتی در رئال رکوردهای شخصی خودش را هم پودر کرد. او به رکورد 16 پیروزی پیاپی رسیده و حالا در آستانه نابود کردن رکورد شخصی خود است.

بهترین رکورد کارلتو در میلان با 9 پیروزی پیاپی بود و حالا او دارد رکورد شخصی خود را کاملا در هم می شکند.



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 19:0 | نویسنده : امیر محمد سپهری

تیرهای دروازه معمولا خوب از کاسیاس در بازیهایش حمایت کرده اند و از او حمایت کرده اند.

آخرین نمونه اش تیرک دودا با یک ضربه تماشایی بود. ایکر در 578 بازی برای رئال 159 بار تیرک به کمکش آماده و مانع از گل خوردنش شده است.



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 17:31 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مرجع خبري رئال مادريد : ایسکو اولین اخراجی فصل رئال بود تا تیم خوش اخلاق آنچلوتی هم با ناداوری در این فصل اخراجی بدهد.

کارت زرد دوم بازیکن مالاگایی عجیب و غیرقابل تصور به نظر می رسید. باشگاه درخواست فرجام خواهی داده است تا این مشکل حل شود. ایسکو زمانی که در مالاگا بود هم دو بار اخراج شده بود.



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 17:30 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو در حال حاضر آقای گل و آقای پاس گل فصل لالیگاست. این بازیکن در دوازده حضورش در این فصل به طور متوسط 1.66 گل در هر بازی زده است و به رکورد 20 گل رسیده است.

در مقابل مالاگا کامنی خوش درخشید و دو بار جلوی گلزنی او را گرفت ما این بار با این که گل نزد اما روی دو پاس گل خودی نشان داد و تاثیرگذار بود. او در چهار بازی اخیر لالیگایی رئال هفت پاس گل داده است : دو تا مقابل گرانادا، دو تا رایو، یکی ایبار و دو تا مالاگا. در واقع او روی 11 تا از 15 گل اخیر رئال نقش داشته است.

رونالدو در این فصل در کل رقابت ها 9 پاس گل داده و بالاتر از بنزما با هشت پاس گل بهترین آمار را در تیم دارد. او از سال2009 تا کنون 17 پاس گل به کریم داده است. بنزما نیز 26 پاس گل تقدیم به ستاره پرتغالی کرده است.



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 17:29 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مرجع خبری رئال مادرید : کورنیا پس از شکست از اتلتیکو باله آراس در روز شنبه باید فردا به مصاف رئال برود. آنها می خواهند از این بازی لذت ببرند.

امروز صبح بازیکنان، کادر فنی و مدیران کورنیا با یک مینی بوس راهی مادرید می شوند و انتظار می رود که پس از سفری 9 ساعته در هتل آتوچا اقامت کنند. در حال حاضر برنامه ای برای تمرین در برنابئو ندارند.

کورنیا در این بازی 150 تا 200 هوادار در برنابئو خواهد داشت که اکثرشان دوستان و خانواده های بازیکنان هستند.



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 17:28 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مرجع خبری رئال مادرید : آنچلوتی فردا در کورنیا تغییراتی خواهد داشت. ناواس درون دروازه قرار می گیرند. ناچو و واران در مرکز خط دفاعی خواهند بود و کوئنت رائو و آربلوا (اگر شرایطش بهتر شود) در دو جناح بازی می کنند.

در مرکز زمین ایارا در ترکیب قرار می گیرد تا کروس استراحت کند. از میان خدیرا، مدران یا مارسلو دو نفر شانس حضور در کنار او در مرکز خط هافبک را دارند.

در خط حمله رونالدو و بنزما استراحت می کنند. آنچلوتی می خواهد به بیل و چیچاریتو در خط حمله فرصت بدهد. بازیکن مکزیکی از 34 روز در ترکیب قرار می گیرد. از بین ایسکو و خامس هم یکی در خط حمله به جای رونالدو بازی می کند. اگر محرومیت ایسکو برداشته نشود طبیعتا او در ترکیب خواهد بود.



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 17:27 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد که بخش زیادی از صحبت هایش در مورد خشونت در ورزشگاه ها بود.

واکنش به اتفاقات کالدرون که منجر به مرگ یک بازیکن شد:” من در ایتالیا هم بوده ام. این یک اتفاق ناراحت کننده است. همه کسانی که در فوتبال فعالیت می کنند امیدوار هستند که هرگز این اتفاق رخ ندهد. بدشانسی رخ داده است. مهم است که خشونت از فوتبال خارج شود. مسلم است که دنیای فوتبال باید تلاش کنند تا جلوی این اتفاق را در آینده بگیرند. به طور مثال در انگلیس اتفاقات زیادی رخ داد و به خوبی افراطی های فوتبال حذف شدند. آنها هم هولیگان داتند، تلاش بی نظیری انجام دادند و این مشکل را حل کردند. باشگاه ها و همه باید جلوی این مشکل را بگیرند.”

در انگلیس اوضاع چطور بود؟” خشونتی در کار نیست. پلیس ضد شورش در ورزشگاه ها نیست. توهینی انجام نمی شود. هواداران نمی جنگند. کودکان از دیدن فوتبال لذت می برند. در انگلیس هرگز با توهین مواجه نشدم. 15 روز پیش یک پسربچه در کل بازی پشت نیمکت به من توهین می کرد. شاید این یک مشکل فرهنگی باشد. به عنوان یک ایتالیایی این را می گویم که فرهنگ لاتین و اسپانیایی می تواند خیلی بهتر از این باشد.”

چه کاری از دست باشگاه ها بر می آید؟”در رئال تجربه بسیار مستقیمی وجود دارد چرا که روی این قضیه خیلی خوب کار شده است. به طور مثال در رئال و بارسا نیز این اتفاق در گذشته رخ داده است. همه باشگاه ها باید دست به کاری بزنند. در فرانسه نیز این اتفاق رخ داد. هواداران دوآتشه باید دست به کار بزرگی بزنند. در فرانسه نیز این اتفاق به خوبی رخ داد. هواداران افراطی باید تحت کنترل قرار بگیرند. هواداران فوتبال فقط باید هوادار باشند نه هوادار افراطی.”

دیروز هم دیدید که یک بطری به سر مسی خورد. حالا زمان واکنش نشان دادن است؟” همه باید برای مقابله با خشونت ایستادگی کنیم. پرتاب بطری به زمین یا هر اتفاق دیگری که رخ داده است. این خشونت است. باید دست به کاری زده شود. همه باید دست به کاری بزنیم. خوشحال نیستیم. ناراحت نیستیم. همه باید این شرایط را تحت کنترل خود داشته باشیم.”

وقتی در استادیوم هایی مثل ” این پرتغالی چه حرامزاده ایست” فریاد زده می شود باید با محرومیت مواجه شود؟” این کلمات خیلی زشت هستند. گاهی این چیزها را می شنوی و بهتر است که شنیده نشوی. هواداران زیادی هستند که برای ما اهمیت زیادی دارند. مسلما در جریان بازی تاثیرگذار هستند.”

امروز سه مدعی توپ طلا اعلام می شوند، آلمانی ها حریف سرسختی هستند ؟” نمی دانم اما اکنون نظر دیگری دارم. مسلما یک المانی می تواند مثل نویر شانس داشته باشد اما کروس و خدیرا هم از بهترین های آلمان بودند. نویر هم فصل خوبی داشته است.”

سرجیو راموس هم لیاقتش را دارد؟” همه سرجیو را فراموش کرده اند. دو گل در نیمه نهایی و یک گل در فینال زد. من سرجیو را هم فراموش کردم و عذرخواهی می کنم.”

اولین بازی خود را در برنابئو به عنوان قهرمان کوپا خواهید داشت. هواداران را چطور می بینید؟” حضور در این استادیوم همیشه مهم است. هواداران دوست دارند به ما روحیه بدهند و برایشان فرقی ندارد که حریف ما چه کسی باشد. ترکیب بسیار خوبی در اختیار داریم و فردا مقابل رئال سطح بسیار بالایی خواهیم داشت. باید سعی کنیم که خوب بازی کنیم و پیروز شویم.”

از چه ترکیبی استفاده خواهید کرد؟” خدیرا آماده است و می تواند بازی کند. په په ، راموس، مارسلو، رونالدو، بنزما و کروس استراحت می کنند. مدران با ایارامندی و خدیرا در ترکیب قرار می گیرد.”

مدران را چطور توصیف می کنید؟” هافبک میانی کاملی است که می تواند در پست های مختلف بازی کند. کیفیت و استقامت زیادی دارد. بازیکن بسیار کاملی است. می تواند در همه پست ها بازی کند و کیفیت دفاعی ندارد. می تواند در محوطه جریمه بازی کند. شبیه مودریچ و کروس است.”

نقش په په و راموس در روند پیروزی ها چه بوده است ؟” پس از شکست ها باید در خط دفاعی خیلی بهتر شویم. همه باید خیلی بهتر باشند. په په و راموس بیشترین تعداد بازی را داشتند. واران هم خوب بازی کرده است. مارسلو، آربلوا و کارواخال خیلی کمک کرده اند. به خصوص در فاز تمرکز هم بهتر شده اند.”

مارکو آسنسیو چطور به نظر می رسد؟” بازیکن خیلی خوبی است. به همین خاطر باید بهتر شویم و با مایورکا صحبت کرده ایم. او خرید ما برای تابستان آینده است نه برای زمستان بعدی.”



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 17:26 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مرجع خبری رئال مادرید : مودریچ که به ویتوریا سفر کرده بود تا زیر نظر دکتر میکل سانچز شرایطش را بررسی کند. این یک جلسه جدید بود تا او عمل را دریبل بزند.

این شرایط مثبت است اما مودریچ به نظر می رسد که نیازی به جراحی نخواهد داشت و به نظر نمی رسد که مشکلی برای او به وجود بیاید.

 



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 17:25 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مرجع خبری رئال مادرید : رئال با یک خط هافبک کاملا غیرمتعارف در مقابل کورنیا به میدان می رود. مدران، ایارامندی و خدیرا خط هافبک رئال را در این میدان تشکل خواهند داد.

از سویی خسه نیز قرار است که فرصت خود را در نیمه دوم داشته باشد. په په ، راموس، مارسلو، رونالدو، بنزما و کروس استراحت می کنند. مودریچ نیز مصدوم است. ناوا هم فرصت بازی خواهد داشت.



تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 17:22 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مرجع خبری رئال مادرید : شهردار مادرید گفت که باشگاه ها باید از رئال مادرید برای مقابله با هواداران افراطی و خشن الگو بگیرند.

دیروز یکی از هواداران دپورتیوو در درگیری شدید هواداران افراطی این تیم و اتلتیکو فوت شدند. بوتیا اظهار داشت :” باشگاه ها باید در مقابله با افراطی ها از رئال الگو بگیرند و برخوردی جدی با هواداران افراطی داشته باشند.”

 


صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 42 صفحه بعد