تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 9:10 | نویسنده : امیر محمد سپهری

فرانکو تانکردی که هم بازی کارلو آنچلوتی در رم ، مربی دروازه بان ها در دوره حضور کاپلو در رئال مادرید و عضو هیئت مدیره جالوروسی ها در زمان لوئیز انریکه بود در مورد شرایط رئال مادرید صحبت کرد.

این دروازه بان سابق فوتبال ایتالیا در مورد ایکر کاسیاس اظهار داشت:”و در بهترین تیم جهان بازی می کند و مطمئنم که می تواند سالهادر سطح اول بماند. خوش شانس هستم که یک سال در دوران کاپلو با او کار می کردم . شخصیت بی نظیری دارد و بسیار حرفه ایست. این که 16 سالگی به تیم اصلی رسیده خیلی مهم است. از نظر من او و بوفون بهترین دروازه بان های بیست سال اخیر هستند.”

وی در مورد انتقادات از کاسیاس گفت :” خوشم نیامد و از نظرم ناعادلانه بود چرا که همه روزهای مشکلی داشتیم. خوشبختانه او با هوش و کیفیتش توانست که به جلو حرکت کند. دروازه بان و شخصیت بیزرگی است و نشان داده که همیشه به جلو حرکت می کند. او بسیار خونسرد است. وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود اولین کسی است که خودش را نشان می دهد. در تمرینات بسیار پ هیجان است، یک ورزشکار بی نقص است که اهل صحبت کردن نیست.”

تانکردی در مورد عملکرد آنچلوتی گفت :” یادم است که در دوران بازیگری با هم اسکودتو را در رم بردیم. 8-9 سال ا هم بودیم. از همان زمان مشخص بود که یک رهبر برای تیم است. حالا بهترین مربی دنیاست چرا که در همه تیمهایش موفق شده است. امسال رئال دو تن از بهترین هایش آلونس وو دی ماریا را از دست داد و با این وجود او باز هم یک تیم عالی را ساخت. او یک جنتلمن است که نظم بالایی دارد. شوخی را دوست دارد اما در موقع مناسب این کار را انجام می دهد. وقتی یک ستاره جهعانی مثل رونالدو از او تعریف می کند بسیار افتخار آمیز است. “



تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 9:7 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مذاکرات میان رئال مادرید و کروزیرو برای انتقال لوکاس سیلوا روز سه شنبه توسط مدیر ورزشی باشگاه برزیلی تائید شدند.

ماتوس با لوکاس سیلوا و وکیلش دیدار کرده است تا نظر آنها را بداند. او می گوید :” هیچ بازیکنی در تیم ما ناراضی نیست. با لوکاس سیلوا و وکیلش صحبت کردیم. کروزیرو هم باشگاه بزرگی است.”

در حقیقت به نظر نمی رسد که خرید این بازیکن برزیلی هم چندان آسان باشد. پرز عجله ای ندارد و احتمالا این انتقال به تابستان موکول می شود.

یونایتد و چلسی نیز شرایط لوکاس سیلوا، هافبک برزیلی که اولین گزینه رئال برای خرید به جای سامی خدیراست را زیر نظر دارند.رئال شرایط هافبک 21 ساله کروزیرو را به خدمت گرفته و می خواهد او را به خدمت بگیرد اما باشگاه های دیگر هم او را می خواهند.



تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 9:3 | نویسنده : امیر محمد سپهری

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در دبی دشداشه به تن کرد و عکس گرفت!خیلی قشنگن شده نه؟

http://real-madrid.ir/fa/wp-content/uploads/2014/12/B5tjdzxCYAAD0vn.jpg

http://real-madrid.ir/fa/wp-content/uploads/2014/12/B5tjdmtCQAIFfbI.jpg

http://real-madrid.ir/fa/wp-content/uploads/2014/12/B5omGceIcAAbrAJ.jpg

http://real-madrid.ir/fa/wp-content/uploads/2014/12/B5t4WPFIAAAJBXe.jpg



تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:, | 21:9 | نویسنده : امیر محمد سپهری

وینیسیوس فرناندو، پدیده یازده ساله فوتبال برزیل نگاه سران رئال مادرید را به خود جلب کرده است.

در حقیقت رئال مادریدی ها شرایط این بازیکن یازده ساله را با دقت زیر نظر دارند . او در رده خودش در 54 بازی 57 گل به ثمر رسانده است.

البته رئال مادرید باید تا سن 16 سالگی وی منتظر بماند چرا که یوفا اجازه خرید و فروش بازیکنان در سنین پائین را نمی دهد.



تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:, | 21:8 | نویسنده : امیر محمد سپهری

وقتی ژابی آلونسو از رئال مادرید جدا شد، خیلی ها گمان می کردند که تیم قرار است به مشکل بخورد و فصل خوبی در پیش نخواهد داشت.

هیچ کس باور نمی کرد که تونی کروس به این آسانی ها جای او را پر کند اما ستاره آلمانی خیلی زود تبدیل به ستاره رئال مادرید شد و با یازده پاس گل و یک گل خوش درخشید.



تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:, | 21:5 | نویسنده : امیر محمد سپهری

پایان سال فرصت خوبی است تا بتوان اتفاقات گذشته را مرور کرد. اکنون به صراحت می توان گفت که کریس رونالدو در حال حاضر بهترین لحظات دوران فوتبال است و از لیونل مسی در دوئل شخصی خود پیشی گرفته است.

در سال 2014 تاجگذاری دنیای فوتبال عوض شد. کریستیانو رونالدو در اوج قرار گرفت. در این دوازده ماه روند بی نظیری داشت و فقط در جام جهانی آن هم به علت مصدومیت درخشش لازم را نداشت.

کریس رونالدو در سال 2014 ،56 گل زد و لیونل مسی 50 گل. میانگین مهاجم رئال 1.1 گل در هر بازی بود و میانگین مسی 0.96. مسی در 36 بازی در لالیگا 35 گل زد در حالی که رونالدو در 28 بزی 38 گل زد و به میانگین 1.36 گل در هر بازی دست یافت.



تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:, | 21:4 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال مادرید یکی از جنجالی ترین سالهایش را درون دروازه داشت. سه دروازه بان توانمند در پیش فصل در تیم بودند : ایکر کاسیاس، دیه گولوپز و کیلور ناواس.

طبیعی بود که در چنین شرایطی دروازه بانی که قرار بود فیکس شود باید فشار زیادی را تحمل می کرد. دو سال پیش توسط مربی فعلی چلسی، زلزله ای درون دروازه رئال مادرید ایجاد شد. ایکر کاسیاس که سالها فیکس بود روی نیمکت نشست تا آدان در ترکیب قرار بگیرد. کمی بعد که کاسیاس مصدوم شد، لوپز در ترکیب قرار گرفت. فصل گذشته کارلتو از لوپز در لالیگا و از کاسیاس در بازهیای حذفی استفاده کرد.

دیگو در سال 2014 در 19 بازی برای رئال 15 گل خورد. رئال در این مدت 13 برد، سه تساوی و سه شکست کسب کرد که بدترین بازی لوپز در تساوی 2-2 مقابل اتلتیکو بود. دروازه بان گالیشیایی در تابستان به میلان ملحق شد.

کاسیاس در سال 2014 در نیمه اول سال در کوپا و چمپیونزلیگ بازی کرد. با حضور او رئال دو جام برد. ایکر در بایرن مقابل برنابئو یک توپگیری عالی داشت هر چند که در فینال لیسبون اشتباهش نزدیک بود که کار دست رئال بدهد. او جام جهانی بدی داشت و حتی در ماه سپتامبر در برنابئو هو شد. اما با همه ها دوباره فیکس شد و دو جام بری رئال برد. کاسیاس در سال 2014 در 38 بازی 22 گل خورد و آمار عالی 0.57 گل خورده در هر بازی را ثبت کرد.

کیلور ناواس نیز پنج بازی در رئال داشت که اکثر بازیهایش کم ارزش بودند. در کوپا در زمین کورنیا، در لالیگا مقابل الچه و رایو و در بازی هی تشریفاتی مقابل بازل و لودگورتس بازی کرد و سه بار کلین شیت کرد.



تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:, | 21:3 | نویسنده : امیر محمد سپهری

سرنوشت توپ طلای 2014 قریب به 18 روز دیگر تعیین می شود که به نظر می رسد که کریس رونالدو برنده آن باشد.

در حقیقت ستاره پرتغالی رئال مادرید امسال به احتمال بسیار فراوان توپ طلا را از آن خود خواهد کرد، جایزه ای که 18 روز دیگر در مراسمی اهدا می شود.



تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:, | 21:2 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مطبوعات انگلیس گل زیبای خامس رودریگز در بازی کلمبیا و اروگوئه را به عنوان گل برتر سال برگزیدند.

انگلیسی ها که دل خوشی از اروگوئه ندارند به نظر می رسد که از این گل خیلی دلشان خنک شده باشد!

ولی عجب گلی بود.



تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:, | 21:0 | نویسنده : امیر محمد سپهری

کیلون، وکیل سرشناس اسپانیایی با مدران و هکتور ، دو تن از بازیکنان آکادمی رئال مادرید قرارداد بست.

این وکیل که زمانی ایجنت رائول و ایکر کاسیاس هم بود و در حال حاضر نیز وکیل بازیکنانی مثل دنی کارواخال و خسه است، حالا با دو محصول دیگر از آکادمی رئال مادرید کار می کند.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 42 صفحه بعد