تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, | 17:8 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مرجع خبری رئال مادرید : کاسیاس با یک توپگیری بی نظیر در دقیقه 87 جواب کامنی را داد. آنچلوتی هم به رکورد تاریخی 16 پیروزی رسید. حالا برنامه آسان خواهد بود….

16-0 برای تاریخ
انسان های بزرگ معمولا جملات قصار ماندگاری دارند (مثلا چرچیل) اما در کنار آن هنرشان هم به یاد می ماند. آنچلوتی بدون آن که سر و صدایی داشته باشد و دست به هیاهو بزند، می تواند امروز با آرامش به کافه ای نزد سیبلس برود، قهوه بدست بگیرد و بگوید:”من اولین مربی تاریخ رئال هستم که 16 پیروزی پیاپی کسب کردم” درست است که این دستاورد در یک روز نه چندان زیبا به دست آمد، با فوتبالی قطع شده و مقال مالاگایی که تا جایی که توانست می خواست از رکوردشکنی جلوگیری کند. اما گاهی فقط نتیجه مهم است، نه اتفاقات و شرایطی که ممکن است رخ بدهند. 16-0 که از زمان شکست در دربی آغاز شد، نشان از سلامت روحی و فوتبالی این پروژه دارد. رئال از نظر آمار گلزنی 59-9 است و برنامه بازی به شکلی است که رئال می تواند سه بازی پیاپی آینده مقابل کورنیا، سلتا و لودگورتس را راحت ببرد. اگر رئال این کار را بر اساس منطق انجام بدهد به 19 پیروزی پیاپی می رسد و رکورد تاریخی فوتبال اسپانیا که در اختیار بارسای رایکارد است را می شکند. شکستن رکوردی دیگر از آبی و اناری ها خوشایند خواهد بود.

کریستیانو انسان است
نجات یافتن در بازیهایی که رونالدو گل نمی زند آسان نیست اما ستاره پرتغالی سخاوت خود را نشان داد و روی دو گل بنزما و بیل پاس گل داد. او گل نزد اما خیلی خوب بازی کرد. کامنی قهرمانانه سعی کرد جلوی دویستمین بردش در 266مین بازیش در رئال را بگیرد اما موفق نشد. بازیخوانی بی نظیر و حضورش در خدمت تیم عالی بود. اگر کامنی پرواز می کند، مقصر او نیست.

یک مالاگای بی نظیر
گراسیا تلاش تحسین بر انگیزی در لاروسالدا داشت. در نبود کاماچو، خوانمی ف امرابات، مالاگا با تعادل تاکتیکی بی نظیری بازی کرد . روش این تیم همانی بود که بارسای انریکه را متوقف کردند. در خط حمله سانتا کروز یادآور شب جادویی چمپیونزلیگ در پورتو بود که گل بی نظیرش در فینال شب خوبش را تکمیل کرد. اما مالاگا نتوانست جلوی گلهای بنزما و بیل را بگیرد. بازیکن فر انسوی گل شماره 124 خود در رئال را زد و با پاهینیو برابری کرد. برای پنجمین هفته پیاپی در لالیگا به حریفان گل زد. کریم سرجحال بود. بیل هم بیشتر از همیشه بود. او که گاهی بی دقت می شود این بار در دقیقه 83 گل بی نظیری را زد. کریستیانو توپ را روی پایش انداخت و او که استارتی 40 متری زده بود ، خط دفاع مالاگا را جا گذاشت و یک حرکت عالی زد. پای راستش آب سردی بر سر نگرانی های رئال بود. بیل همین است. پدیده ای که با ارامش می درخشد.

داوری
گاریدو یک داور تازه وارد است و این بازی برایش زیاده از حد بزرگ بود. مالاگایی ها به خطای بنزما روی گلش اعتراض داشتند اما رئالی ها به سه پنالتی سوخته روی رونالدو، راموس و بیل معترض بودند. اخراج ایسکو هم اشتباه بود.



تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, | 17:0 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال و مالاگا:

رئال در 27 بازی مقابل مالاگا برده است و فقط در تاریخش یک بار از مالاگا باخته است!!!!رئال 20 بازی را در خانه مالاگا برده است.

مالاگا در این فصل در خانه اش شکست نخورده بود که و باز هم این رئال بود که طلسم را شکست.

رئال در این فصل در سه بازی که میهمان بوده برده است تا سرحالی خود را به رخ دیگر تیم ها مخصوصا بارسا بکشاند.



تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, | 16:55 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رکورد جدید رئال :رئال مادرید تونسته تو 16 بازی که کرده 59 گل بزنه و میانگین تو هر بازی میشه 3.68 جالبه نه اونم با دو بازی سختی که اخیرا انجام داد که 1 بر0 و 2 بر 1 بود.



تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, | 15:25 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مرجع خبري رئال مادريد : لوئیز آماراتو پرئا، بازین کروز آزول که سالها در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرده است در مورد تقابل احتمالی تیمش با رئال صحبت کرد.

وی گفت :” پیدا کردن نقاط ضعف رئال خیلی مشکل است چرا که تیم بسیار خوبی هستند که در لالیگا و لیگ قهرمانان خیلی خوب بازی کرده اند و گلزنی مثل رونالدو دارند که یک ماشین گلزنی است اما همه تیمها نقاط ضعفی دارند و باید سعی کنیم به خوبی انها را آنالیز کنیم.”

مدافع سابق اتلتیکو گفت :” رئال یکی از تیمهایی است که می توانند دست به هر کاری بزنند. آنها از ابتدا به دنبال پیروزی در هر بازی هستند و می توانند در هر بازی پنج، شش گل بزنند چرا که برای بردن بازی می کنند. باید چندلایه دفاع کنیم تا جلوی گلهایشان را بگیریم.”



تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, | 15:24 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مرجع خبري رئال مادريد : کاسیاس برای اولین بار در عمرش می توانست به رکورد پنج بازی کلین شیت پیاپی در خارج زا خانه برسد اما در ثانیه های پایانی ناکام ماند.

ایکر در دقایق پایانی بازی رئال و مالاگا توسط سانتاکروز دروازه اش گشوده شد.خیلی بد شد!!



تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, | 15:21 | نویسنده : امیر محمد سپهری


رکوردشکنی

این مثل یک رویاست.بسیار خوشحالم.بخاطر روند پیروزی های متوالیمان همه به وجد آمده ایم.امیدوارم همچنان ادامه دار باشد چرا که شایسته آن هستیم. از اینکه چنین تیم فوق العاده ای با چنین بازیکنان بی نظیری را هدایت می کنم به خودم می بالم.با این حال، این تنها بخشی از وظایفمان است و باید به بازی های بعد فکر کنیم.

تعویض بنزما

دچار مصدومیت مختصری از ناحیه زانو شده بود و به همین دلیل تعویضش کردم.

اخراج ایسکو

ایسکو فقط توپ را زد و اخراج او غیرمنصفانه بود.

گل نزدن کریستیانو

درست است که کریس در این بازی گلی نزد اما دو پاس گل داد و مهره کلیدی ما در راه کسب این پیروزی بود.از شیوه بازی او لذت می برم. او امروز هم فوق العاده بود.

مالاگا


بازیکنان این تیم تا ثانیه آخر مبارزه کردند. هدفشان ارسال توپ های بلند برای سانتاکروز بود. مالاگا را تیمی جوان و آینده دار دیدم.

تشویق شدن ایسکو حتی پس از اخراج شدن

طبیعی بود که او در این ورزشگاه(ایسکو پرورش یافته باشگاه مالاگاست) بیشتر از همیشه تشویق شود. او شایسته این تقدیرهاست.هر جا می رویم ایسکو را دوست دارند و بازیکن بسیار محبوبی است.

بیانیه باشگاه علیه پلاتینی

کریستیانو به این بیانیه برای بردن توپ طلا نیازی ندارد، اما باشگاه احساس کرد که در این مورد واکنش نشان بدهد.

منبع:ورزش سه



تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, | 15:19 | نویسنده : امیر محمد سپهری

راموس و آنچلوتی و گرت بیل در این عکس با درکنار هم گذاشتن انگشتان خود عدد 16 را آوردند که نشان دهنده 16 برد پیاپی است.



تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, | 15:5 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رونالدو را هم محروم کنید
در سیرجان محسن بنگر از تماشاچی ها کلی حرف خورد و با یک واکنش عادی و دعوت به سکوت بعد از گل، محروم شد. اینطور باشد کریس رونالدو باید کل فصل را از دست بدهد.

این حرف ها رو تو کنفرانس مطبوعاتی با عصبانیت گفته است. به خاطر محرومیت بازیکنانش توسط کمیته انضباطی!!!!



تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, | 15:0 | نویسنده : امیر محمد سپهری

نونو اسپریتو سانتو، مربی والنسیا اذعان می کند که کریس رونالدو برنده توپ طلای فیفا خواهد شد.

که اگه رونالدو توپ طلا رو ببره ،فاصلش با مسی یک توپ طلا میشه که امیدوارم رکورد اونو هم بزنه.هر چی طرفدار رونالدو بیشتر بشه و خودش هم در حد عالی بازی کنه توپ رو باید توی خونش ببینه.!!!امیدوارم که بگیرش. انشالله



تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, | 14:57 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال مادرید آنچلوتی دیشب شانزدهمین پیروزی پیاپی خود را کسب کرد و حالا فقط دو برد تا رکورد تاریخ لیگ اسپانیا فاصله دارد. - به گزارش خانواده بزرگ ورزش(SBF)؛ رکورد تاریخ تیمهای لیگ اسپانیا در اختیار بارسلونا با مربیگری رایکارد در فصل 06-2005 با 18 پیروزی پیاپی است که آنچلوتی امیدوار به شکستن این رکورد است.

رئال با برد در سه بازی مقابل با کورنیا،سلتاویگو و لودوگورتس می تونه این رکورد رو بشکنه و

خودش بره برای یه رکورد باور نکردنی و غیر قابل دسترس.انشالله

 



صفحه قبل 1 ... 36 37 38 39 40 ... 42 صفحه بعد