صحبتی با مارسلو
تاريخ : جمعه 14 آذر 1393برچسب:, | 7:54 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مارسلو مصاحبه ای با هوادارانش در فیسبوک داشت که در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

الگویت چه کسی بوده است ؟” پدرم همیشه الگویم بوده است”
بهترین بازیکن از نظر تو؟” کریستیانو رونالدو”
خاطره محبوبت از رئال مادرید چیست؟”خاطرات زیادی از این تیم دارم اما در حال حاضر می توانم به دسیما اشاره کنم. البته انتخاب فقط یکی از آنها مشکل است.”
چه کسی باید توپ طلا را ببرد؟”بی هیچ تردیدی کریستیانو رونالدو”
بهترین دوستت در رئال مادرید کیست؟”با همه رفیق هستم.”
می خواهی چند سال در رئال بمانی؟” در این جا راحت هستم و می خواهم تا زمان بازنشستگی در این تیم باشم.”
رئال می تواند سه جتامه شود؟”وقتی پیراهن رئال را می پوشی باید برای همه جامها بجنگی و ما همیشه همین کار را می کنیم. امیدواریم که بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. هدفمان همین است.”
گل محبوبت کدام بود؟”همه گلها خاص بودند اما اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم آن گلم در فینال لیگ قهرمانان است. از همه گلهایم خاطره خوبی دارم.”
از چه سنی فوتبال بازی کردن را شروع کردی؟” از چهار سالگی را یادم هست.”
تا کنون به هند رفته ای ؟” دوست دارم روزی از هند دیدن کنم. امیدوارم به زودی این اتفاق بیافتد.”
فیلم محبوبت در هالیوود؟”من یک ربات هستم”
می خواهیم بدانیم که برای چه این قدر خوشحال هستی؟”چون که سلامتی، خانواده و دوستن خوبی دارم و عاشق کارم هستم.”
برایم جالب است که بدانم چطور هر روز موهایت را شانه می کنی…”ممنون از حسن توجه شما. شانه نمی کنم، سرم را هر روز صبح تکان می دهم!”
بردن لیگ قهرمانان چه حخسی دارد ؟”مهمترین جام در عرصه باشگاهی است. برای من تجربه بی نظیری بود.”
روبرتو کارلوس چه تاثیری روی فوتبال گذاشت؟”برای من خیلی مهم بود.”
خوشحال ترین روز زندگی ات چه روزی بود؟”روزی که پسرم انزو متولد شد”
با رفتن آلونسو و دی ماریا به نظر می رسید که تیم کیفیتش را از دست می دهد. راز بازینان و آنچلوتی چیست که ثباتتان را حفظ کرده اید؟” تیم متحدی هستیم که مربی بزرگی داریم.”
دلیل خاصی وجود دارد که شماره 12 شماره خاصی برای توست؟”مربوط به روز تولد من است و حتی خالکوبی آن را هم روی بدنم دارم.”
رقصیدن را دوست داری؟”خیلی زیاد.”
گلزنی در فینال لیگ قهرمانان چه حسی داشت؟”خیلی خاص بود. تجربه بی نظیری بود و امیدوارم برایم تکرار شود.”
کدام یک سریع تر هستند، بیل یا رونالدو؟” من، هاهاها!”
حضور در کنار بهترین های دنیا مثلا رونالدو چه حسی دارد؟”خیلی خوب است. نه تنها در کنار کریس بلکه در کنار بقیه.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: