لوکا سیلوا
تاريخ : جمعه 14 آذر 1393برچسب:, | 7:57 | نویسنده : امیر محمد سپهری

وکیل لوکاس سیلوا، هافبک 21 ساله برزیلی کروزیرو هر گونه شایعه در مورد پیوستن وی به رئال را تکذیب کرد.

در حالی که اخیرا گفته می شد که رئال به دنبال خرید این بازیکن است، لوئیز روچا گفت :” همیشه خوشایند است که باشگاه های بزرگ اروپا جویای شرایط یک بازیکن باشند. این نشان می دهد که کارش را خوب انجام داده است. لوکاس در لیگ برزیل قهرمان شد و خوش درخشید اما در حال حاضر همه حرفها شایعه است. پیشنهادی برای لوکاس سیلوا نداشتیم و هیچ موضوع رسمی وجود نداشته است. در مورد تمایل از رئال و انگلیس خبر می رسد اما حرفی برای گفتن نیست. اخبار روزنامه ها را دیدم اما هیچ تماسی با ما انجام نشده است.”

این در حالیست که خود بازیکن نظر دیگری دارد و می گوید :” پیوستن به رئال یک رویاست. هر اتفاقی محتمل است. نمی دانم که رئال حالا به من پیشنهاد خواهد داد یا پایان فصل. حضورم در جام لیبرتادورس مشخص نیست اما بهترین گزینه این است که در لیبرتادورس حضور داشته باشم و در آغاز فصل بعد در تیم جدیدم بازی کنم.”

از سویی دیگر ژیلوان ده پینیو، مدیر کروزیرو در روز پنجشنبه گفت که قیمت لوکاس سیوا حداقل 15 میلیون یورو خواهد بود:” پیشتنهاد دقیقی نداشته ایم. منتظر پیشنهاد رسمی هستیم. کروزیرو با کگمتر از 15 میلیون یورو حاضر به مذاکره نخواهد شد.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: