آنچلوتی نزدیک به رکوردی تاریخی
تاريخ : شنبه 15 آذر 1393برچسب:, | 14:7 | نویسنده : امیر محمد سپهری

آنچلوتی امروز می خواهد با بهترین روند پیروزی های پیاپی فوتبال اسپانیا که در اختیار بارسای رایکارد با 18 برد پیاپی است برابری کند. آن بارسا از 22 اکتبر 2005 تا 22 ژانویه 2006 توانست سیزده برد لالیگایی، سه برد چمپیونزلیگی و دو برد در کوپا کسب کند. ساراگوسا با پیروزی در کوپا با نتیجه 4-2 این نوار را پاره کرد. 18 پیروزی در 93 روز.

آنچلوتی تا کنون توانسته رکورد 15 پیروزی پیاپی میگل مونیوز و مورینیو در رئال را پشت سر بگذارد. او به خاطر این رکورده ا از تلاش های بازیکنانش تشکر کرده است. رئال می تواند در 82 روئز به 18 پیروزی برسد. رئال در این مدت  ده پیروزی در خارج از خانه داشته، ده گل بیشتر از آن بارسا داشته است. میانگین تیم آنچلوتی 3.76 گل در هر بازی است و میانگین تیم رایکارد 3.1 گل بود. البته تیم رایکارد یک گل کمتر خورده بود. آنها 8 گل خورده بودند این رئال 9 تا. تیم رایکارد در پایان فصل چمپیونزلیگ و لالیگا را برد.

اگر رئال امشب پیروز شود سه شنبه مقابل لودگورتس می تواند رکورد تاریخ را بشکند. پس از آن نوبت بازی با آلمریا و جام باشگاه های جهان خواهد رسید. کارلتو  می تواند سال را با 22 برد و چهار جام تمام کند…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: