رئالی بهتر در سال های جلو تر
تاريخ : شنبه 15 آذر 1393برچسب:, | 14:19 | نویسنده : امیر محمد سپهری

این رئالی که 17 برد پیاپی داشته ، صدرنشین لالیگا و گروهش در لیگ قهرمانان است و زیبا و تماشایی بازی می کند تیمی است که تا سالها می تواند کنار هم بازی کنند.

دو مولفه در این تیم مهم هستند. کروس، خامس ، ایسکو و کارواخال بین 24 تا 22 سال دارند که علیرغم سن نه چندان زیادشان به خوبی در تیم جا افتاده اند و تا پنج سال تیم را بیمه می کنند.

کاسیاس، راموس، په په ، مارسلو، بیل ، بنزما و رونالدو نیز که باتجربه تر های تیم هستند می توانند بخشی از این تیم باشند .در حقیقت از ترکیب فیکس رئال مقابل مالاگا فقط دو بازیکن بالای 30 سال داشتند : کاسیاس و په په و میانگین سنی تیم هم 26 سال بود.

فقط خدیرا و چیچاریتو قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می رسد. په په و اربلوا تا 2016 اعتبار دارند. از سویی واران و کارواخال تا 33 سالگی بر اساس قراردادشان در باشگاه می مانند.

قرارداد کاسیاس، راموس و خسه تا 2017 اعتبار دارد که احتمالا قرارداد هر سه نفرشان تمدید می شود. قرارداد سرجیو راموس قرار است که به زودی تمدید شود و در مورد خسه هم مذاکرات اولیه انجام شده است. قراردادهای کریستیانو، مودریچ و ایسکو تا 2018 اعتبار دارد که احتمالا هر سه قراردادهای طولانی مدت تری خواهند بست و بقیه تیم تا 2019، 2020 و 2021 قرارداد دارند.

رئال بدنه محکمی دارد و بدون نگرانی ترکیبش را مشخص خواهد کرد. با توجه به جدایی آلونسو ، خدیرا نیز به زودی می رود و بدین ترتیب کروس و ایارا تنها هافبک دفاعی های تخصصی هستند. البته مودریچ، ایسکو و خامس هم نشان دادند که می توانند در آن جا باشند.

در چنین شرایطی لوکاس سیلوا گزینه اصلی است که شاید در زمستان خریده شود. کاسمیرو می تواند از پورتو برگردد و مدران هم ممکن است که به صورت قرضی جدا شود تا تجربه اندوزی کند و برگردد. وراتی رویای آنچلوتی است و کرامر هم گزینه خوبی است.

در باقی پست ها رئال نگرانی ندارد. اگر کاسیاس برود یک دروازه بان جایگزینش می شود. یک دفاع راست جایگزین آربلوا و یک مدافع میانی هم جایگزین په په خواهد شد. البته پرز همیشه به خرید یک ستاره فکر می کند و رویس هم گزینه محبوبش است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: