مطبوعات جهان در جهت ستایش رونالدو
تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:, | 13:53 | نویسنده : امیر محمد سپهری

کریستیانو رونالدو در لالیگا 200 گله شد تا به آمار بی نظیر خود ادامه بخشد. روزنامه آرژانتینی اوله به ستایش از عملکرد رونالدو پرداخت و در نسخه آنلاین خود تیتر زد:” کلاه ها را به احترامش بردارید” و در ادامه نوشت:” رئال با عملکرد بازیکن پرتغالی بیش از همیشه در خط حمله اثرگذار بود. با حضور رونالدو به عنوان نماد و کسی که هت تریک کرد، رئال توانست که تیم توتو بوتزو را با نتیجه 3-0 شکست بدهد. مربی سلتا نتوانست مقابل توانایی های بازیکن پرتغالی کاری انجام بدهد.”

گاتزتا پیروزی رئال مقابل سلتا را ” آرام ” خواند و نوشت :”رونالدو با هت تریک در لالیگا 200 گله شد و رکورد هت تریک های تاریخ را شکست. درود بر او ، یک هت تریک بیش از دی استفانو و زارا داشته است.”

اکیپ نیز نوشت :” رونالدو، 23 و 200″ تا به شمار گلهایش در این فصل و شمار گلهایش در کل دوران حضور شدر لالیگا اشاره کند. در ادامه می توان خواند :” برنابئو ایستاده او را تشویق کرد.”

ابولا نیز به رسیدن آمار گلهای رونالدو در لالیگا به عدد 200 اشاره کرد و نوشت :” دستاوردی جدید در دوران فوتبالش که فرصت طلبی رونالدو را نشان می دهد. کسی که برای 200 گله شدن فقط به 178 بازی نیاز داشت.”

روزنامه گاردین تیتر زد:” رونالدو رکورد هت تریک های تاریخ لالیگا را به نام خود ثبت کرد.” اما روزنامه آلمانی بیلد که حامی نویر برای توپ طلاست به رونالدو کنایه زد:” هت تریک رونالدو اما این شیرجه چه د؟”

روزنامه های کاتالونیا نیز به جای پرداخت به عملکرد عالی رونالدو به پنالتی اول رئال اشاره کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: