خشم فلورنتینو پرز
تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:, | 15:11 | نویسنده : امیر محمد سپهری

 برای فلورنتینو پرز رفتار تباس قابل درک نیست، این که رئیس سازمان لیگ اسپانیا اعلام کرده است که از شمار قلیلی از هواداران رئال که علیه مسی و کاتالونیا شعار داده اند شکایت می کند. این در حالیست که شعار ” اسپانیولی های حرامزاده” هم در این هفته در نیوکمپ شنیده شد و با هیچ واکنشی مواجه نشد.

سران رئال حس می کنند که تباس می خواسته با این حرکت از بقیه باشگاه ها زهر چشم بگیرد اما برای آنها عجیب است که چرا پیش از آن که قوانین به صورت رسمی به آنها ابلاغ شود این اقدام صورت گرفته است.

سران رئال اعتقاد دارند که تباس نسبت به باشگاه صادق نبوده است. رئال با اخراج گروه افراطی ها سردمدار مبارزه با خشونت در فوتبال بوده و برای سران رئال قابل درک نیست که سازمان لیگ به صورت علنی از هواداران این تیم شکایت کرده باشد. باشگاه اعتقاد دارد که رسانه ای کردن این موضوع حمله علینی به باشگاه بوده است.

تباس زمانی علیه رئال اقدام کرد که رابطه او با باشگاه خوب بود و مشخص نیست که به چه دلیل یاین اقدام ضد رئالی را صورت داد. سران رئال حس می کنند که اختلاف در مورد مسائل حق پخش باعث چنین حرکتی از سوی سازمان لیگ بوده است. رئال می خواهد بازیهایش در ساعات ظهر برگزار شود، به شکلی که مدتهاست رئال در ساعت 00:30 بازی نمی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: