فقط رئال
تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, | 17:8 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مرجع خبری رئال مادرید : کاسیاس با یک توپگیری بی نظیر در دقیقه 87 جواب کامنی را داد. آنچلوتی هم به رکورد تاریخی 16 پیروزی رسید. حالا برنامه آسان خواهد بود….

16-0 برای تاریخ
انسان های بزرگ معمولا جملات قصار ماندگاری دارند (مثلا چرچیل) اما در کنار آن هنرشان هم به یاد می ماند. آنچلوتی بدون آن که سر و صدایی داشته باشد و دست به هیاهو بزند، می تواند امروز با آرامش به کافه ای نزد سیبلس برود، قهوه بدست بگیرد و بگوید:”من اولین مربی تاریخ رئال هستم که 16 پیروزی پیاپی کسب کردم” درست است که این دستاورد در یک روز نه چندان زیبا به دست آمد، با فوتبالی قطع شده و مقال مالاگایی که تا جایی که توانست می خواست از رکوردشکنی جلوگیری کند. اما گاهی فقط نتیجه مهم است، نه اتفاقات و شرایطی که ممکن است رخ بدهند. 16-0 که از زمان شکست در دربی آغاز شد، نشان از سلامت روحی و فوتبالی این پروژه دارد. رئال از نظر آمار گلزنی 59-9 است و برنامه بازی به شکلی است که رئال می تواند سه بازی پیاپی آینده مقابل کورنیا، سلتا و لودگورتس را راحت ببرد. اگر رئال این کار را بر اساس منطق انجام بدهد به 19 پیروزی پیاپی می رسد و رکورد تاریخی فوتبال اسپانیا که در اختیار بارسای رایکارد است را می شکند. شکستن رکوردی دیگر از آبی و اناری ها خوشایند خواهد بود.

کریستیانو انسان است
نجات یافتن در بازیهایی که رونالدو گل نمی زند آسان نیست اما ستاره پرتغالی سخاوت خود را نشان داد و روی دو گل بنزما و بیل پاس گل داد. او گل نزد اما خیلی خوب بازی کرد. کامنی قهرمانانه سعی کرد جلوی دویستمین بردش در 266مین بازیش در رئال را بگیرد اما موفق نشد. بازیخوانی بی نظیر و حضورش در خدمت تیم عالی بود. اگر کامنی پرواز می کند، مقصر او نیست.

یک مالاگای بی نظیر
گراسیا تلاش تحسین بر انگیزی در لاروسالدا داشت. در نبود کاماچو، خوانمی ف امرابات، مالاگا با تعادل تاکتیکی بی نظیری بازی کرد . روش این تیم همانی بود که بارسای انریکه را متوقف کردند. در خط حمله سانتا کروز یادآور شب جادویی چمپیونزلیگ در پورتو بود که گل بی نظیرش در فینال شب خوبش را تکمیل کرد. اما مالاگا نتوانست جلوی گلهای بنزما و بیل را بگیرد. بازیکن فر انسوی گل شماره 124 خود در رئال را زد و با پاهینیو برابری کرد. برای پنجمین هفته پیاپی در لالیگا به حریفان گل زد. کریم سرجحال بود. بیل هم بیشتر از همیشه بود. او که گاهی بی دقت می شود این بار در دقیقه 83 گل بی نظیری را زد. کریستیانو توپ را روی پایش انداخت و او که استارتی 40 متری زده بود ، خط دفاع مالاگا را جا گذاشت و یک حرکت عالی زد. پای راستش آب سردی بر سر نگرانی های رئال بود. بیل همین است. پدیده ای که با ارامش می درخشد.

داوری
گاریدو یک داور تازه وارد است و این بازی برایش زیاده از حد بزرگ بود. مالاگایی ها به خطای بنزما روی گلش اعتراض داشتند اما رئالی ها به سه پنالتی سوخته روی رونالدو، راموس و بیل معترض بودند. اخراج ایسکو هم اشتباه بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: