پرچم بارسا پائینه!
تاريخ : چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:, | 14:9 | نویسنده : امیر محمد سپهری

توماس رونکرو، سردبیر آس در مورد بازی رئال و لودگورتس نوشت.

تحسین
خوزه بلانکو لوباتو، مدیر تحسین بر انگیز کانون هواداران رئال در شهر لئون بوده و هست. او از کودکی رئالی بوده و اکنون مراسم های جشن صد سالگی کانون خود را برنامه ریزی می کند.دیروز او مثل همیشه برای بازی چمپیونزلیگی رئال سفر کرد. ساعت 13:30 به همراه بچه های مدرسه فوتبال محله لیون با اتوبوس راهی مادرید شد و سه ساعت و نیم بعد به پایتخت رسید. همه چیز برای حضور در معبد مقدس برنابئو هماهنگ بود، جایی که خانه دوم اوست. بهترین لباسش را به تن کرده بود اما ناگهان قلبش ایستاد و ما را برای همیشه ترک کرد مسلما او و خیلی از مادریدیسموها از رکورد پیروزی 4-0 خوشحال شدند. فامیلی او همیشه برایم رشک بر انگیز بوده است : بلانکو (به معنی سپید). رفیق، هرگز فراموشت نمی کنیم ….

رکورد اسپانیا
4-0 مقابل لودگورتس مثل پیروزی های دیگر نبود. این پیروزی به معنی ثبت یک رکورد تاریخی بود، رکورد تاریخ فوتباتل اسپانیا که هشت سال در اختیار بارسای رایکارد بود. به همین خاطر پیروزی مقابل بلغارها حائز اهمیت بود. آنچلوتی و تیمش پرچم بارسا را پائین کشیدند. حالا به دنبال رکورد جهانی کوریتیبا هستیم که 24 بازی را بردند. رئال در این 19 پیرئزی 71 گل زد و تاریخ سازی کرد. تیم در این مدت فقط 9 گلل خورده است . آمار نشان می دهد که تیمی داریم که مایه افتخار است و از همه نظر فداکاری می کند. در این مسیر مودریچ و خامس را از دست دادیم ( در مورد خدیرا صحبت نمی کنم چرا که کلا حضور نداشت). رونالدو در این سه ماه تیم را با گلهایش (26 تا) رهبری می کرد اما نباید نبوغ تاکتیکی بنزما (دیروز جایش خالی بود) و ضربات ویرانگر گرت بیل را فراموش کرد که دیروز گل دسیما در لیسبون را تکرار رد. نباید فراموش کرد که ایسکو در این مدت جادویش را به تیم اضافه کردو با سخاوتمندی توانست احترام برنابئو را جلب کند. کروس انسجام آلمانی را نشان داد، خامس با کفش طلای جام جهانی درخشید، راموس ، په په و واران بهترین مثلث مدافعان میانی در دنیا را تشکیل دادند، کارواخال تبدیل به فیلیپ لامی دیگر شده بود و مارسلو، کافوی سمت چپ ترکیب رئال بود. کاسیاس ما را با این رکورد به یاد انداخت که او بهترین دروازه بان رئال و تاریخ اسپانیاست. کیلور خودش را به عنوان یک جایگزین با کلاس ثابت کرد ( دیروز سه واکنش خوب در مقابل ضد حملات لودگورتس داشت) و بناید ناچو و آربلوا (گلی در لیگ قهرمانان!) را فارموش کرد. کوئنت رائو، ایارا (هر بازی بهتر می شود)، خسه (سرحال و روبراه است) و مدران تحسین بر انگیز، محصولی از آکادمی که شخصیت دارد، گل می زند و رهبری می کند هم نقش داشتند. این رئال مادرید دون کارلوست. آنچلوتی، تیم رکوردهای اسپانیا را در اختیار دارد. این رکورد متعلق به ماست و آن را از بارسا گرفتیم.

کریستیانو و رائول
هواداران در برنابئو رویا داشتند که رونالدو هت تریک کند و به گلهای مسی در لیگ قهرمانان بزند اما مطمئنم که رونالدو در پایان لیگ قهرمانان امسال آقای گل تاریخ مسابقات خواهد بود. در حال حاضر 72 گل زده و رائول را پشت سر گذاشته است. او هم دیروز کاپیتان بود، همان طور که رائول سالها کاپیتان اسطوره ای رئال بود، رائولی که دیروز در کاسموس معارفه شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: