26 ستاره رئال مادرید
تاريخ : جمعه 21 آذر 1393برچسب:, | 10:50 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال مادرید مقابل لودگورتس نوزدهمین پیروزی پیاپی خود را کسب کرد و رکورد تاریخ فوتبال اسپانیا را از آن خود کرد. تیم آنچلوتی 84 وز جادویی را داشت : 9 پیروزی در برنابئو ده تا در خارج از خانه، 71 گل زده و 9 گل خورده. در این مدت 26 بازیکن مورد استفاده قرار گرفتند.

رونالدو، 1051 دقیقه، 17 بازی. در این دوره بیشترین دقایق را داشت و در 87 درصد دقایق ممکن به میدان رفت. در این مدت 26 گل زد یعنی 32 درصد از گلهای تیم و با 9 پاس گل بهترین آمار تیم را داشت. او سریع ترین بازیکن تاریخ لالیگا شد که به 200 گل می رسد، فقط به 178 بازی نیاز داشت. رکورد دار هت تریک در تاریخ لالیگا با 23 هت تریک شد، از 71 گل رائول در لیگ قهرمانان پیشی گرفت و…. بنیان تیم آنچلوتی بود.

مارسلو : 1452 دقیقه، 18 بازی. در 15 بازی در این مدت فیکس بود. بدون آن که رقیبی جدی در پست دفاع چپ داشته باشد با مصدومیت کوئنت رائو فیکس بود. میشه پپر هیجان ظاهر شد. هماهنگی بسیار خوبی با کریستیانو و ایسکو داشت. بهترین بازیهایش مقابل لیورپول در برنابئو و و ایبار بودند. تنها گلش را مقابل کورنیا زد. در این مدت حتی در میانه زمین هم تست شد.

کروس: 1379 دقیقه در 13 بازی. او موتور تیم آنچلوتی بود. به عنوان یک هافبک هجومی به رئال آمد اما با رفتن ژابی آلونسو ، مربی ایتالیایی از او خواست که تعادل را در تیم ایجاد کند و کروس کارش را انجام داد. او در این بازیها رکورد دار توپربایی در ترکیب رئال با 109 توپربایی بود. یک گل مقابل رایوئ زد و هشت پاس گل داد. مصدومیت مودریچ باعث شده که در حال حاضر تنها امید رئال برای طراحی بازیها باشد.

خامس: 1352 دقیقه در 18 بازی. تا پیش از بازی مقابل لودگورتس بیشترین تعداد بازی را در این روند موفق داشت اما مقابل سلتا مصدوم شد. او به خوبی در کارهای دفاعی شرکت می کرد و با چند پستگی خود در نبود بیل و مودریچ جایشان را پوشش می داد. در این 19 بازی کارش عالی بود و هشت گل زد. در حقیقت از هر سه شوتش یکی گل شد و هشت پاس گل داد.

ایسکو : 1183 دقیقه در 17 بازی. با دریبل ها و حرکات تکنیکی بی نظیرش در کنار حضورش در کارهای دفاعی توانست که جایگاهش را تثبیت کند. او در این روند دومین بازیکن رئال از نظر توپربایی بود. 95 توپ ربود و به طور متوسط در هر بازی بیش از 10 کیلومتر دوید. مصدومیت مودریچ جا را برایش باز تر کرد و حالا یار فیکس آنچلوتی در کنار کروس است. دو گل و هشت پاس گل در این فصل ثبت کرده است. او در حال حاضر بازیکن اسپانیایی محبوب در همه استادیوم هاست.

کاسیاس : 1170 دقیقه در 13 بازی. در آغاز فصل توسط بخشی از هواداران هو می شد. در هشت بازی اولش یازده گل خورد تا فشارها روی کاپیتان اضافه شود. آنچلوتی در اوج فشارها او را مقابل الچه روی نیمکت نشاند و ناواس فیکس شد. ایکر در 13 تا از این 19 بازی در ترکیب رئال بوده است که 46 توپگیری ثبت کرد (3.75 در هر بازی). او به ازای هر 7.5 توپگیری که داشته یک گل خورده است. بهترین توپگیری او در مقابل مسی بود که در ال کلاسیکو جلوی 0-2 عقب افتادن تیمش را گرفت. آن توپگیری کلید پیروزی بود. ایکر از 9 گلی که رئال در این مدت خورد 6 تا را خورده است، یعنی در 13 بازی فقط 6 بار دروازه اش گشوده شده است.

راموس، 1164 دقیقه در 14 بازی. در پیروزی هجدهم مقابل سلتا به رکورد 300 بازی لالیگایی برای رئال رسید. مقابل رایو تنها گلش را در این 19 پیروزی زد تا شمار گلهایش در رئال را به 50 برساند. دو بازی را به علت مصدومیت مقابل لوانته و لیورپول در آنفیلد از دست داد. در دو بازی مقابل کورنیا نمیز حضور نداشت. نشان داد که از بهترین مدافعان میانی دنیاست.

بنزما، 1148 دقیقه در 15 بازی. عالی بود. دومین گلزن برتر رئال در این مدت با 12 گل بود. به طور متوسط با هر دو شوت یک گل زد. بزرگترین ویژگی او همکاری بی نظیرش در کنار رونالدو بود. دومین پاس گل دهنده برتر تیم در این مدت در کنار ایسکو با هشت پاس گل بود. در بلغارستان مقابل لودگورتس گی پیروزی را زد ، مقابل اتلتیک دبل کرد، در آنفیلد دو گل زد و در مقابل لیورپول در برنابئو نیز تک گل رئال را زد. مقابل بارسا نیز گلزنی کرد.

بیل : 1080 دقیقه در 13 بازی. همیشه با گل و استارت هایش خودنمایی می کرد. او در چهار بازی به علت مصدومیت در این مدت حضور نداشت : آنفیلد ، ال کلاسیکو ، گرانادا و بازی رفت مقابل کورنیا. در این مدت شوتزن و پرتحرک بود اما گاهی به خاطر تکروی مورد انتقاد قرار می گرفت. او در این 19 بازی 49 شوت زد که پس از رونالدو با 97 شوت بهترین آمار را در ترکیب رئال داشت. در این مدت هفت گل زد و چهار پاس گل داد.

واران : 949 دقیقه در 14 بازی. فصل را با تردید آغاز کرد اما وقتی په په سه بازی پیاپی مصدوم بود (بین بازی با دپور تا ویارئال) یا در غیاب راموس در آنفیلد بازی کرد و عملکرد بی نقصی داشت. در این 19 بازی در 9 تا فیکس بود و دو گل مقابل کورنیا زد. در این مدت حتی کاپیتان تیم ملی فرانسه هم شد.

مودریچ : 926 دقیقه در 11 بازی. در این مدت رئال آنچلوتی با حضور او و کروس راحت بازی می کرد اما در وقفه بازیهای ملی مصدوم شد. تا پیش از مصدومیتش نقشی کلیدی در رئال داشت.92درصد پاسهایش صحیح بودند، همکاری بی نظیری در میانه زمین داشت و نمایش های بی نظیری در آنفیلد و مقابل للوانته داشت. تنها گلش در ال مادریگال بود. تا بهمن از میادین دور است.

په په : 900 دقیقه در 10 بازی. یک عضو بی نظیر در خط دفاعی کنار راموس بوده است. سه بازی را به علت مصدومیت از دست داد اما نقش بی نظیری در ترکیب داشت. در ال کلاسیکوی برنابئو گلزنی کرد و نقش بسیار مهمی در پیرویز رئال داشت. یکی از بازیکنان بسیار مهم آنچلوتی است.

آربلوا: 856 دقیقه در 14 بازی. در غیاب کوئنت رائو، آنچلوتی چند بار از او در پست دفاع چپ ساتفاده کرد تا مارسلو استراحت کند. در کارهای دفاعی خوب بود. در آنفیلد، مقابل دپور و برابر لودگورتس بهترین عملکردش را داشت. مقابل دپور پاس گل اول را به رونالدو داد و مقابل تیم بلغاری گل زد و بهترین بازیکن میدان شد.

کارواخال، 725 دقیقه در 9 بازی. آنچلوتی در ابتدا او را به صورت چرخشی با آربلوا بازی می داد اما جایگاهش به مرور تثبیت شد. مصدومیت در بازیهای ملی باعث شد که چند بازی از میادین دور باشد اما مقابل ایبار به رونالدو پاس گل داد. در مقابل کورنیا در پست دفاع چپ تست شد و حتی مقال سلتا در مرکز زمین بازی کرد. خستگی ناپذیر در دفاع و حمله.

ایارامندی : 708 دقیقه در 16 بازی. پس از مصدومیت خامس، او بیشتر بازی می کند. مقابل الچه ، سلتا و دو بازی مقاقابل لودگورتس و کورنیا فیکس بود. آنچلوتی در دو بازی اخیر به او در غیاب خامس فرصت داده است. در نبود بازیکن کلمبیایی و مودریچ امید زیادی به او بسته شده است.

ناچو : 578 دقیقه در 11 بازی. مقابل بازل با سانتری که کرد که توسط سوچی، بازیکن حریف وارد دروازه شد این روند 19 پیروزی پیاپی آغاز شد. آنچلوتی به او به عنوان یک گزینه چند پسته در خط دفاعی استفاده می کند که تا کنون خوب جواب گرفته است.

چیچاریتو : 478 دقیقه در 12 بازی. مهاجم مکزیکی می داند که بنزما در تیم آنچلوتی فیکس است اما همه تلاشش را انجام می دهد. مقابل دپورتیوو در 14 دقیقه دبل کرد. مقابل لوانته و کورنیا نیز گل زد. تا کنون هر 97 دقیقه یک گل زده است.

کیلور ناواس : 450 دقیقه در 5 بازی. هر چند که کاسیاس فیکس است اما دروازه بان کاستاریکایی نیز کم بازی نکرده است. او مقابل الچه، کورنیا، رایو، بازل و لودگورتس به میدان رفته که یازده توپگیری داشته یعنی 2.2 تا در هر بازی و دو گل خورده است. از 9 گلی که رئال در این مدت خورده سه تایش وارد دروازه او شده است. در بازهیای نسبتا آسان بازی کرده است. بهترین بازیش در زمین بازل بود که یک توپ عالی گرفت.

کوئنت رائو : 262 دقیقه در 5 بازی. نقشی کمرنگ تر از آن چیزی که تصور می شد را داشت. مصدومیت امانش نداد. در 10 تا از 19 پیروزی پیاپی رئال کلا حضور نداشت. در سه بازی اخیر رئال حضور داشته که مقابل کورنیا و لودگورتس فیکس بوده است.

خدیرا : 180 دقیقه در 5 بازی. او کمترین دقایق را در تیم اصلی در کنار خسه مصدوم و پاچکو که دروازه بان سوم است داشته است. در اول فصل جداییش قطی به نظر می رسید اما ماند و مصدومیت پشت مصدومیت را تجربه کرد. تا روز 22 اکتبر از میادین دور بود. روز سوم نوامبر دوباره مصدوم شد و در نهایت مقابل کورنیا مصدوم شد. پایان فصل قراردادش تمام می شود و گفته می شود با بایرن قرارداد بسته است…

مدران : 131 دقیقه در پنج بازی. یکی از ستارگان شکوفای آکادمی رئال بود. او در تیم آنچلوتی به طور مداوم در تمرینات حضور دارد. اولین بازیش مقابل لوانته بود که جایگزین مودریچ شد. با مصدومیت بازیکن کروات ، بیشتری در تیم اصلی بازی کرد. در بازی بگرشت مقابل کورنیا فیکس شد و پرتلاش بود. در مقابل لودگورتس نیز اولین گلش برای رئال را در دقایق پایانی زد.

پاچکو : 90 دقیقه در یک بازی. دروازه بان سوم رئال به پاس تلاشی که داشت مقابل کورنیا در برنابئو فیکس شد. آنچلوتی به او روحیه داد و یک بازی انجام داد. در این بازی آسان توانست که کلین شیت کند.

خسه : 55 دقیقه در دو بازی. پس از مصدومیتی هشت ماه و نیمه به میادین برگشت. مقابل کورنیا در برنابئو در 34 دقیقه با تکنیک بالایش خوش درخشید. 20 پاس داد که هشتاد درصدش سالم بود و گل هم زد. مقابل لودگورتس پر تلاش بود. مهمترین تغییر رئال نسبت به آغاز فصل است.

دیگو یورنته : 45 دقیقه در یک بازی : مدافع کاستیا یکی از بازیکنان مورد اعتماد آنچلوتی است. 45 دقیقه در بازیگبرگشت مقبل کورنیا به جای واران بازی کرد. پختگی بالایی در بازیش دارد.

خاوی مونیوز : 27 دقیقه در یک بازی. او نیز در مقابل کورنیا اولین بازیش را برای رئال داشت. با شماره 37 جایگزین خامس شد. هافبک هجومی رئال مادرید سی می توانست که نامش را در جمع گلزنان در این 19 پیروزی ثبت کند اما شوتش در دقیقه 88 به ثمره ای ننشست.

دی توماس : 15 دقیقه در یک بازی. آنچلوتی در مقابل کورنیا به این مهاجم جوان فرصت داد. 15 دقیقه بازی کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: