مارسلو:(می خواهم مارسلو باشم نه روبرتو کارلوس)
تاريخ : جمعه 21 آذر 1393برچسب:, | 20:48 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مارسلو، مدافع رئال مادرید در مصاحبه با وبسایت فیفا در مورد سفر تیمش به مراکش برای مسابقات جام باشگاه های جهان صحبت کرد.

وی در مورد مقایسه شدن خود با روبرتو کارلوس گفت :” از من پرسیده می شود که آیا جایگزین روبرتو کارلوس هستم یا خیر. به این حرفها احترام می گذارم چرا که او اسطوره من است. دوست دارم دستاوردهایم مثل او باشد و در رئال تاریخ سازی کنم اما نمی خواهم که روبرتو کارلوس جدید باشم، می خواهم مارسلو باشم.”

مدافع رئال در مورد آنچلوتی گفت :” مربی از من می خواهد که در خدمت تیم باشم، به دفاع کمک کنم و در حملات جدی ظاهر شوم. خودش بازیکن بوده و ما را درک می کند. می داند که در زمان مناسب باید چه حرفی بزند. حضورش برای ما خیلی مهم است. پیش از رئال من فقط در فلومیننزه بازی می کردم. در رئال مادرید خیلی خوب تمرین می کنیم. این جا بهترین جا برای فوتبال بازی کردن است.”

مارسلو در مورد جام باشگاه های جهان گفت:” همیشه در همه تورنمنت ها به دنبال کسب بهترین نتیجه و قهرمانی هستیم.رئال سالها بود که در چنین تورنمنتی حضور نداشت و انگیزه زیادی داریم. با آرامش آماده سفر به مراکش می شویم. همه بازیها مشکل هستند چرا که همه تیمها مقابل ما بهترین عملکردشان را خواهند داشت. باید متواضع باشیم و همه تلاش خود را درون زمین انجام دهیم.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: