رئال و آلمریا
تاريخ : شنبه 22 آذر 1393برچسب:, | 8:40 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال مادرید بیستمین برد پیاپی خود را ثبت کرد و جایگاه خود را در جدول لالیگا تثبیت نمود.

رئال آنچلوتی در زمین مدیترانه شب سختی داشت اما بیل، رونالدو و ایسکو گلهای رئال را زدند و ایکر کاسیاس هم یک پنالتی عالی را گرفت تا رئال یک پیروزی شیرین کسب کند.

آلمریا با تمام وجود بازی می کرد و به نظر نمی رسید که بازی در استادیوم پرتلاطم مدیترانه آسان باشد اما تیم آنچلوتی با این پیروزی فقط چهار برد تا رکورد گینس فاصله دارد.

گل ایسکو روی یک حرکت عالی و تماشایی به ثمر رسید که توپ را به کنج دروازه حریف فرستاد. چند دقیقه بعد این آلمریا بود که به لطف شوت سهمگین و غیرقابل مهار ورزا بازی را به تساوی کشاند.

اما دیری نگذشت که روی ارسال عالی کروس این گرت بیل بود که با ضربه سر گلزنی کرد تا توان گلزنی بالایش را نشان بدهد و آمار خوبش در این فصل را بهبود بخشد.

بازی با این نتیجه تمام شد. رئال در آغاز نیمه دوم خوب ضد حمله می زد اما با بی دقتی موقعیت ها از دست می رفت تا این که یک پنالتی مشکوک از مارسلو بر علیه رئال گرفته شد اما این سن ایکر بود که کلید بازی را با یک واکنش عالی در دست گرفت و با یک توپگیری عالی، برد بیستم را برای رئال در آورد.

رئال همچنان بازی و جریان بازی را در اختیار داشت تا این که بالاخره روی فرار عالی بنزما و پاس خوبش به رونالدو، پای ستاره پرتغالی هم به گلزنی باز شد. پس از این گل به نظر می رسید که نفس آلمریا بریده باشد. رئال موقعیت های زیادی داشت که رونالدو دومین گلش را هم زد تا در عین ناباوری به رکورد خارق العاده 25 گل در 15 بازی برسد.

رئال بدین ترتیب با یک پیروزی شیرین و ارزشمند سال 2014 را در لالیگا تمام کرد. حالا نوبت کسب دو پیروزی دیگر ، قهرمانی جام باشگاه های جهان و نزدیک شدن به رکورد تاریخ فوتبال از نظر کسب پیروزی های پیاپی است.

در کل عملکرد کل ترکیب رئال قابل ستایش بود. به نظر می رسد که علیرغم نبود دو مهره ارزشمند مثل خامس و مودریچ، تیم آنچلوتی به حدی خوب جا افتاده باشد که همچنان یکی یکی حریف ها را در هم می کوبد و سنگرهای جدید را فتح می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: