میریم مراکش
تاريخ : یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:, | 15:11 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال امشب در هتل پنج ستاره سوفیتل دس روزس در خیابان سوئیسی خواهد خوابید. این هتل در پنج کیلومتری مناره حسن ، معروف ترین بنای تاریخی رباط قرار دارد.

رباط نه سنت گرایی مراکش را دارد، نه مدرنیته کازابلانکا اما با این وجود پایتخت سلطنتی مراکش است. امنیت در این شهر سلطنتی در بالاترین سطح خواهد بود. در روزهای جام باشگاه های جهان هر 50 متر می توان یک افسر پلیس را دید. شاگردان آنچلوتی نیز در هتلشان توسط 40 بادیگارد مورد حمایت قرار می گیرند. کریستیانو به تنهایی پنج بادیگارد خواهد داشت.

در روزهای حضور رئال در رباط، هتل سوفیتل به صورت اختصاصی در اختیار تیم خواهد بود. این هتل 229 اطاق و 37 سوئیت دارد. قیمت متوسط هر کدام از اتاق ها شبی 283 یوروست. قیمت سوئیت ها هم بین 493 تا 721 یوروست.   دو اتاق ویژه هم وجود دارد. یکی اتاق به نام اوپرا با مساحت 128 متر مربع با هزینه 1269 یورو و یکی اتاق روبال با مساحت 192 متر مربع و ارزش 2547 یورو.

گنجایش هتل های رباط 5000 نفر است در حالی که این عدد برای شهر مراکش 55 هزار نفر است. کروز آزول حاضر شد که هتلی در فاصله 30 کیلومتری رباط را انتخاب کند اما ماموران امنیتی با انتخاب این گزینه برای رئال مخالفت کردند.

طی کردن مسافت ها با اتوبوس هم آسان نخواهد بود چرا که مراکشی ها عادت به پرتاب سنگ به آنها دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: