صحبت های نورالدین نایبت
تاريخ : یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:, | 18:22 | نویسنده : امیر محمد سپهری

نورالدین نایبت ، اسطوره فوتبال مراکش که سابقه حضور در لالیگا را دارد در مورد حضور رئال در کشورش برای جام باشگاه های جهان صحبت کرد.

او در مورد این که وقتی رئال می خواست او را از دپورتیو بخرد گفت :” رئال دو ، سه بار به سراغ خرید من آمد اما در دپورتیوو خوشحال بودم. بردن یک جام در این تیم ده برابر مشکل تر از رئال و بارسا بود که موفق به این کار شدیم. رقم فسخ قراردادم 2000 میلیون پزو بود و به همین خاطر این انتقال صورت نگرفت. هاینکس، توشاک و کی روش مرا برای رئال می خواستند اما امکان پذیر نبودند. ”

او گفت که بهترین خاطره دوران بازیگری او شکست دادن رئال در فینال جام حذفی در کنار لالیگایی بود که تیمش کسب کرد. نایبت در مورد آنچلوتی گفت :” او می تواند تیم را مدیریت کند. رئال نه تنها مملو از ستارگان است بلکه تیم متحدی در اختیار دارد. کریستیانو و دیگر خریدها برایم هیجان انگیز هستند. کروس نیز عالی است. رونالدو به خاطر شخصیت و حرفه ای گری خود بهترین است. هر مربی دوست دارد که با یکی مثل او کار کند.”

نور الدین نایبت در مورد جو مراکش برای جام باشگاه های جهان گفت :” خوش شانسیم که برای دومین سال میزبان شدیم. این نشان می دهد که فیفا به ما اعتماد دارد. حیف شد که مغرب تطوان حذف شد. در این جا در رئال مثل خانه اش برخورد خواهد شد.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: