کارشناس داوری قضاوت داور را نادرست اعلام کرد
تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, | 20:0 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مرجع خبری رئال مادرید : روندی که ویکاندی می خواهد طی کند درست نیست. او کارت می دهد و برایش فرقی نمی کند که این یک برخورد خشن باشد یا نرم یا غیرعمد. او ایسکو را در حالی اخراج کرد که روی کارت دومش توپ را زد. کاملا غیرعادلانه بود. او روی صحنه های حساس خوب کار نکرد و با این رزومه راه درستی را در پیش نخواهد برد.

در دقیقه 9 آفساید بیل گرفته نشد و توپ به کرنر نرفت. کمی بعد کریستیانو توسط سرجیو سانچز سرنگون شد که پنالتی نبود. در دقیقه 18 روی گل بنزما، ولیگتون شارژ شد اما بعد از آن بازیکن مالاگایی ، مهاجم رئال را هل داد. در ابتدا باید خطای بنزما گرفته می شد و گل ، مردود بود. در دقیقه 27 راموس توسط سرجیو سانچز سرنگون شد و باید پنالتی گرفته می شد اما نشد. در نهایت در دقیقه 42 روی ضربه کاشته دودا نیز راموس روی سامو خطا کرد که گرفته نشد.

در دقیقه 51، ولینگتون درون محوطه جریمه روی بیل خطا کرد و پنالتی بود. در دقیقه 55 برخورد کارواخال و سامو پنالتی نبود. برخورد بوکا و بیل در دقیقه 56 نیز یک برخورد ساده بود. در دقیقه 71 ولینگتون و راموس در محوطه جریمه با هم درگیر شدند اما پنالتی نبود. در دقیقه 93 نیز ولینگتون باید به خاطر خطا روی خامس اخراج می شد.



نظرات شما عزیزان:

سلطان غم
ساعت20:16---9 آذر 1393
سلام وب زیبایی دارید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: