رئال در حال له کردن تیم ها
تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 13:34 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال مادرید می برد و تاریخ سازی می کند. هدف بعدی جام باشگاه های جهان است که باشگاه می خواهد برای اولین بار در تاریخ 112 ساله اش آن را ببرد. حریف مرحله بعد مشخص نیست اما روحیه تیم آنچلوتی خوب است و مهم نیست که مقابل چه کسی قرار گیرند. کروز ازول بیست و یکمین تیم پیاپی بود که توسط رئال مغلوب شد.

پیروزی مقابل تیم مکزیکی قوای رئال مادرید را بیشتر نشان داد. درست است که رئال مادرید نقاط ضعفی هم دارد اما بازی دیروز نکات جالبی داشت. مثلا بازگشت کاسیاس به اوجش یا هنرنمایی کریستیانو به عنوان کسی که پاس گل می دهد. بازی کل تیم هم خوب بود.

رئال از سپتامبر تا کنون معنای تساوی را هم نچشیده است. آخرین باخت مقابل اتلتیکو در برنابئو بود. پس از آن تیم آنچلوتی بیدار شد و در 21 بازی 79 گل زد و فقط 10 گل خورد. تیم زیبا بازی می کند و حریفان را در هم می کوبد.

هیچ کس نمی تواند به این رئال تردید کند. پیروزی هایی مثل بازی دیروز می توانند نشان بدهند که تیم عالی کار می کند. رئال در روز شنبه می تواند بیست و دومین پیروزی خود را کسب کند و در فاصله دو پیروزی تا رکورد گینس قرار بگیرد.

چهار گلی که رئال دیروز به کروز آزول زد با چهار سبک مختلف به ثمر رسیدند: گل اول روی ضربه ایستگاهی و قوای سرزنی راموس بود، دومی روی توان تمام کنندگی بنزما ، سومی روی پاس گل طلایی کریس رونالدو و ضربه سر گرت بیل و چهارمی هم روی پاس رونالدو وخلاقیت ایسکو. ستاره پرتغالی گل نزد اما نزدیک بود با یک شوت رابونای بی نظیر جادو کند. تیم در فاز تدافعی هم بی نظیر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: