نگاه کردن فنی به بازی رئال و کروز آزول
تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 13:38 | نویسنده : امیر محمد سپهری
image003

رئال مادرید مطابق انتظار با سیستم 3-3-4 بازی را آغاز کرد ، سیستمی که در دفاع با اضافه شدن گرت بیل به خط میانی به 2-4-4 تبدیل میشود . کروز آزول هم با سیستم 1-3-2-4 آغاز کرد که در هنگاه دفاع تبدیل به 1-5-4 میشد . کروزآزول بازی را درگیرانه آغاز کرد و در عین اجتناب از دفاع اتوبوسی ، موقعیتهایی را هم توانست روی دروازه رئال مادرید ایجاد کند که با درخشش فوق العاده  ایکر کاسیاس ناکام ماند . رئال مادرید بازی را در دست داشت کروس به زیبایی میانه میدان را مدیریت میکرد ، و کارواخال از سمت راست فرار های خوبی داشت ، البته کمی احساس میشد رئال مادرید قوای هجومی حریف را دست کم گرفته است . در نیمه اول رئال مادرید 8 شوت به دروازه داشت که 2 تایش گل شد ( هر چهار شوت یک گل ) . 63% مالکیت توپ را در دست داشت و 316 پاس در مقابل 182 پاس کروزآزول داشت .

در نیمه اول ، راموس و بنزما گلزنی کردند ، و کاسیاس یک پنالتی گرفت و در دقیقه 41 با اشتباه ایرامندی تک به تک را مهار کرد . در میانه میدان کروز آزول کاملا جای یک بازی ساز مقتدر احساس میشد ، که در رئال مادرید این نقش را کروس به خوبی ایفا کرد .

نیمه دوم کمی متفاوت بود ، رئال که از برد مطمئن شده بود در صد مالکیت توپش کمی کاهش داشت ( 58% ) اما تا لحظه گل چهارمش همان آمار هر چهار شوت یک گل را داشت ، چهارمین گل را با شوت شانردهم به ثمر رسانید . شاید تنها چیزی که میتوانست برد را شیرین تر کند این بود که رونالدو مزد بازی خوبش و دو پاس گلش را با گلزنی میگرفت که اینطور نشد .

در نیمه دوم گرت بیل و ایسکوی تکنیکی روی تلاش رونالدو گلزنی کردند . رئال در پایان نیمه دوم 609 پاس داده بود و 20 شوت زده بود .

بازی پر تلاش په په ، گلزنی راموس ، اضافه شدن کارواخال در حملات ، دوندگی مارسلو ، مدیریت میانه میدان کروس ، بازی تکنیکی و پر تلاش همراه با گل ایسکو ، تحرک عالی بنزما و فرصت طلبیش در گل زنی ، بازی عالی رونالدو با دو پاس گل ، و گلزنی گرت بیل دونده و که تیر خلاص را زد ، همه  عالی بودند ، حتی ایارامندی هم به جز صحنه پاس به عقب افتضاحش ، بازی بدی نکرد .

اما کاسیاس با دو واکنش فوق العاده در حساس ترین لحظات بازی ( دقیقه 38 و 41 ) از مساوی شدن بازی جلوگیری کرد و بی نظیر بود ، سن ایکر جواب همه منتقدین را داد ، هوادارانی که او را هو میکردند را به احترام واداشته ، و قطعا در دل ژابی آلونسو هم برای انتخاب بهترین دروازبان جهان تردیدی جدی ایجاد کرده .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: