از بازی با کروز آزول این چیز ها مانده!
تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 13:47 | نویسنده : امیر محمد سپهری

توماس رونکرو، سردبیر آس به ستایش از عملکرد ایکر، راموس و بنزما در مقابل کروز آزول پرداخت.
در مسیر درست
یک گلباران جدید در راه خوشبختی . 21 برد پیاپی، قریب به 80 گل زده (79 تا) و فقط 9 گل خورده . کاسیاس یک پنالتی دیگر گرفت، راموس یک بار دیگر پرواز کرد و گل زد. بنزما نشان داد که تبدیل به ببر بنگال شده است و با یک خیز سریع گل دوم را زد. بیل مثل همیشه در روزهای بزرگ تور دروازه دشمنان را به لرزه در آورد، ایسکو هنرنمایی کرد و کریس رونالدو با دو پاس گل جادویی نشان داد که در خدمت تیم است. یک رئال مادرید بی نقص که همچنان حال خوشی دارد و فرقی برایش ندارد  که ستاره پرتغالی گل بزند یا نزند. این تیم به حدی توانمند است که نیازی به گلهای بی نظیر برنده توپ طلای آینده ندارد تا حریف را در هم بکوبد. آنچلوتی همچنان سطح بی نظیر تیمش را حفظ می کند تا تیم را پادشاه دنیا کند. شنبه احتمالا مقابل سن لورنزو آلماگرو قرار خواهیم گرفت. حتی جادوی پاپ فرانسیسکو هم نمی تواند جلوی رئال مقابله کند. تیمی که بهترین است.

مراکش رئالی
گفته بودم که مادریدیسموهای وفاداری در مراکش حضور دارند. استادیوم دیروز مملو از هوادارانی بود که پیراهن رئال را به تن داشتند و مدام برای تیم شعار می دادند. سرجیو، ایکر ، ایسکو و کریستیانو مثل شب های چمپیونزلیگی تشویق شدند. مراکشی ها قلب مادریدیسموها را با حمایت بی وقفه خود از تیم کسب کردند. شنبه در مراکش یک جنون رخ خواهد داد. این کشور حس رئالی دارد و سالهاست که مراکشی ها شیقته رئال هستند.

اس آر 51
تارزان کاماس، 51 گل رسمی در رئال زده است، به همان تعداد گلی که اینیستا در بارسا زده است (با 97 بازی بیشتر!) راموس رهبر رختکن رئال است. سرجیو انرژی مثبت به تیم می دهد. او جادوگری است که همیشه پیروزی می خواهد. گل اول بازی را زد ، گلی که به قول دی استفانو مهمترین گل است و نشان داد که رئال برای بردن جامی که آن را کم دارد جدی است.

ایکر، ایکر، ایکرکاسیاس
این را من نمی گویم، هزارن مراکشی پس از مهار دومین پنالتی پیاپی کاسیاس در پنج روز اخیر این شعار را دادند. ایکر بر نگشته است ، هرگز نرفته بود که برگردد. مثل همه ما نقاط ضعفی داشته است. مثل خود من. او هم انسان است اما استعداد هرگز محو نمی شود. فوتبال را روحیه تعیین می کند. آنچلوتی لبخند را به لبان ایکر برگرداند. دستکش هایش دوبره روشن شدند و مثل قدیم درخشید و نبوغش را درون دروازه نشان داد. دو سال سخت را پشت سر گذاشت و حالا می درخشد.

رابونا
ناگهان همه در استادیوم مراکش فریاد زدند :” کریستیانو ، توپ طلا” گل نزد اما به بیل و ایسکو پاس گل داد. ضربه برگردانش هم نتیجه ای نداشت اما شوت رابونای او نزدیک بود که تبدیل به گل سال شود. بازیکنم پرتغالی می خواست که هواداران لذت ببرند و برایش مهم نبود که نفر اول باشد. استاد آنچلوتی حتم داد که شنبه گل می زند.

فینال شنبه
در حالی که برخی در استادیوم تقریبا خالی به مصاف هوئسکا رفتند، مراکش آماده یک جشن رئالی است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: