مصاحبه آنچلوتی
تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 17:27 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد که بخش زیادی از صحبت هایش در مورد خشونت در ورزشگاه ها بود.

واکنش به اتفاقات کالدرون که منجر به مرگ یک بازیکن شد:” من در ایتالیا هم بوده ام. این یک اتفاق ناراحت کننده است. همه کسانی که در فوتبال فعالیت می کنند امیدوار هستند که هرگز این اتفاق رخ ندهد. بدشانسی رخ داده است. مهم است که خشونت از فوتبال خارج شود. مسلم است که دنیای فوتبال باید تلاش کنند تا جلوی این اتفاق را در آینده بگیرند. به طور مثال در انگلیس اتفاقات زیادی رخ داد و به خوبی افراطی های فوتبال حذف شدند. آنها هم هولیگان داتند، تلاش بی نظیری انجام دادند و این مشکل را حل کردند. باشگاه ها و همه باید جلوی این مشکل را بگیرند.”

در انگلیس اوضاع چطور بود؟” خشونتی در کار نیست. پلیس ضد شورش در ورزشگاه ها نیست. توهینی انجام نمی شود. هواداران نمی جنگند. کودکان از دیدن فوتبال لذت می برند. در انگلیس هرگز با توهین مواجه نشدم. 15 روز پیش یک پسربچه در کل بازی پشت نیمکت به من توهین می کرد. شاید این یک مشکل فرهنگی باشد. به عنوان یک ایتالیایی این را می گویم که فرهنگ لاتین و اسپانیایی می تواند خیلی بهتر از این باشد.”

چه کاری از دست باشگاه ها بر می آید؟”در رئال تجربه بسیار مستقیمی وجود دارد چرا که روی این قضیه خیلی خوب کار شده است. به طور مثال در رئال و بارسا نیز این اتفاق در گذشته رخ داده است. همه باشگاه ها باید دست به کاری بزنند. در فرانسه نیز این اتفاق رخ داد. هواداران دوآتشه باید دست به کار بزرگی بزنند. در فرانسه نیز این اتفاق به خوبی رخ داد. هواداران افراطی باید تحت کنترل قرار بگیرند. هواداران فوتبال فقط باید هوادار باشند نه هوادار افراطی.”

دیروز هم دیدید که یک بطری به سر مسی خورد. حالا زمان واکنش نشان دادن است؟” همه باید برای مقابله با خشونت ایستادگی کنیم. پرتاب بطری به زمین یا هر اتفاق دیگری که رخ داده است. این خشونت است. باید دست به کاری زده شود. همه باید دست به کاری بزنیم. خوشحال نیستیم. ناراحت نیستیم. همه باید این شرایط را تحت کنترل خود داشته باشیم.”

وقتی در استادیوم هایی مثل ” این پرتغالی چه حرامزاده ایست” فریاد زده می شود باید با محرومیت مواجه شود؟” این کلمات خیلی زشت هستند. گاهی این چیزها را می شنوی و بهتر است که شنیده نشوی. هواداران زیادی هستند که برای ما اهمیت زیادی دارند. مسلما در جریان بازی تاثیرگذار هستند.”

امروز سه مدعی توپ طلا اعلام می شوند، آلمانی ها حریف سرسختی هستند ؟” نمی دانم اما اکنون نظر دیگری دارم. مسلما یک المانی می تواند مثل نویر شانس داشته باشد اما کروس و خدیرا هم از بهترین های آلمان بودند. نویر هم فصل خوبی داشته است.”

سرجیو راموس هم لیاقتش را دارد؟” همه سرجیو را فراموش کرده اند. دو گل در نیمه نهایی و یک گل در فینال زد. من سرجیو را هم فراموش کردم و عذرخواهی می کنم.”

اولین بازی خود را در برنابئو به عنوان قهرمان کوپا خواهید داشت. هواداران را چطور می بینید؟” حضور در این استادیوم همیشه مهم است. هواداران دوست دارند به ما روحیه بدهند و برایشان فرقی ندارد که حریف ما چه کسی باشد. ترکیب بسیار خوبی در اختیار داریم و فردا مقابل رئال سطح بسیار بالایی خواهیم داشت. باید سعی کنیم که خوب بازی کنیم و پیروز شویم.”

از چه ترکیبی استفاده خواهید کرد؟” خدیرا آماده است و می تواند بازی کند. په په ، راموس، مارسلو، رونالدو، بنزما و کروس استراحت می کنند. مدران با ایارامندی و خدیرا در ترکیب قرار می گیرد.”

مدران را چطور توصیف می کنید؟” هافبک میانی کاملی است که می تواند در پست های مختلف بازی کند. کیفیت و استقامت زیادی دارد. بازیکن بسیار کاملی است. می تواند در همه پست ها بازی کند و کیفیت دفاعی ندارد. می تواند در محوطه جریمه بازی کند. شبیه مودریچ و کروس است.”

نقش په په و راموس در روند پیروزی ها چه بوده است ؟” پس از شکست ها باید در خط دفاعی خیلی بهتر شویم. همه باید خیلی بهتر باشند. په په و راموس بیشترین تعداد بازی را داشتند. واران هم خوب بازی کرده است. مارسلو، آربلوا و کارواخال خیلی کمک کرده اند. به خصوص در فاز تمرکز هم بهتر شده اند.”

مارکو آسنسیو چطور به نظر می رسد؟” بازیکن خیلی خوبی است. به همین خاطر باید بهتر شویم و با مایورکا صحبت کرده ایم. او خرید ما برای تابستان آینده است نه برای زمستان بعدی.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: