اگر باختیم بیخیال نشویم
تاريخ : دو شنبه 1 دی 1393برچسب:, | 19:39 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال مادرید به هدایت کارلو آنچلوتی کبیر بسیار موفق بوده ، انگار قرار نیست این تیم ببازد یا حتی مساوی کند ، تیمی مقتدر و قدرتمند داریم .

قدرت خود را در هر جامی بر حریفان دیکته میکند ، فقط سه پیروزی تا زدن رکورد گینس میخواهد ، که با این تیم چندان دور از دسترس نیست .

در دروازه سن ایکر ، در دفاع سرخیو راموس ، در میانه میدان تونی کروس و در حمله کریس رونالدو رهبران تاکتیکی آنچلوتی هستند و مابقی تیم فوق العاده در دفاع و حمله با رهبران خود همکاری دارند .

حال کمی واقع بین باشیم ، این فوتبال است ، هم برد دارد و هم باخت ، روزهای شیرین و تلخش فاصله ای کمتر از تار مو دارد ، کافیست یک شوت به جای ورود به دروازه به تیرک بخورد ، کافیست توپی از زیر پای مدافعی رها شود و یا گلی صحیح آفساید اعلام شود . خلاصه همه میدانیم این تیم هم بالاخره یک روز مساوی میکند ، یا حتی میبازد .

در آن روز یادمان نرود هوادار باشیم ، در تمام شرایط ، در برد و باخت یار تیممان باشیم ، در بردها رویا پردازانه تعریف نکنیم ( هرچند تیمی رویایی داریم ) و در باختها غیر منطقی برخورد نکنیم .

این تیم رویایی همان تیم ابتدای فصلی است که دو باخت پشت سر هم داشت و همه به بازیکنان و مربی و رئیس باشگاه تاختند ، از کمکاری و بی انگیزگی بازیکنان گرفته تا فقر تاکتیکی مربی و خرید و فروش های بی برنامه رئیس باشگاه ، اما این تیم همان تیم است ، بازیکنان فداکاری میکنند ، به مربیمان میبالیم و رئیس چه خریدهای خوبی داشته .

در باختها همانقدر هوادار باشیم که در بردها .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: