بازیکنان چلسی موافق رسیدن توپ طلا به رونالدو
تاريخ : سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, | 15:22 | نویسنده : امیر محمد سپهری

فابرگاس، فیلیپه لوئیژ، کورتوا و آزپیلیکتا، چهار بازیکن چلسی که سابقه حضور در فوتبال اسپانیا را دارند در مورد شرایط فعلی لالیگا صحبت کردند.

فیلیه لوئیز گفت :” رئال مادرید در هر رقابتی حریف سرسختی است. آنها تونایی های بی نظیری دارند و فشار دسیما از روی دوششان برداشته شده است. کیفیت بی نظیری دارند و تبدیل به قدرتمندترین حریف شده اند. ” و در مورد بحث توپ طلا گفت:”لیونل مسی یکی از بهترین و با استعدادترین بازیکنانی است که مقابلش قرار گرفته ام اما فکر نمی کنم که با عملکرد فعلی لایق توپ طلا باشد. با این که این جایزه را سیاسی می دانم اما لیاقت کریس رونالدو خیلی بیشتر از بقیه است.”

فابرگاس نیز در مورد توپ طلا اظهار داشت :” کریس رونالدو با توجه به گلهایش و قهرمانی چمپیونزلیگ شایستگی های زیادی دارد اما جام جهانی بر علیه اوست.” و در مورد رئال گفت :” شروع فصل عالی را داشتند اما فوتبال پرتحرک است. در ابتدا سوپرجام را باختند و در لالیگا امتیاز دادند. همه می گفتند که کار سختی با رفتن ژابی آلونسو و دی ماریا دارند اما حالا تیم بی نظیری دارند.” آزپیلیکتا هم گفت که جام را بین هر سه نفر تقسیم می کند.”

کورتوا و فیلیپه لوئیز نیز در مورد فینال چمپیونزلیگ صحبت کردند :” آنها برتر بودند. فوتبال همین است و وقتی دقیقه 93 گل می خوری چاره ای به جز پذیرش نداری. آن کرنر خیلی دردناک بود. فقط دو دقیقه زمان می خواستیم اما رئال مادرید لایق برد بود.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: