صحبت های سانچیس در موردتوپ طلا و راموس
تاريخ : چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:, | 17:23 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مانولو سانچیس، پیشکسوت رئال مادرید گفت که سرخیو راموس هم می توانسته که در جمع سه نامزد توپ طلا باشد.

وی در مورد فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت :” هر تیمی که در زمستان خرید کند یعنی فهمیده که در تابستان اشتباه خرج کرده است. مسلما حجم معاملا در فصل نقل و انتقالات زمستان کمتر از تابستان است ، آن هم در تیمی مثل رئال که رقابت در آن خیلی بالاست. آنها همیشه پیش از آن که به فکر خرید از بیرون باشند به آکادمی فکر می کنند.”

سانچیس در مورد درخشش کارواخال بیان کرد” او هنوز به سطح لازم نرسیده است. این خبر خوبی برای باشگاه است. برای بازیکنان آکادمی تلاش، کیفیت و فداکاری در تیم اصلی مهم است. دنی نمادی از این قضایاست.”

کاپیتان اسبق رئال در مورد راموس گفت :” رونالدو بی تردید لایق توپ طلاست اما فکر می کنم که راموس در سال 2014 می توانست در جمع سه فینالیست باشد. او در پستی غیرمعمول توانست که گلهای خوبی بزند. فوتبال بازی گلهاست. راموس همیشه با گلهایش اثرش را گذاشته و غیبت او یک بی عدالتی بزرگ است.”

وی در این باره که ایسکو را در ترکیب ترجیح می دهد یا بیل اظهار داشت:” گاهی مهم است که در سیستم 2-4-4 بیش از 3-3-4 تعادل وجود داشته باشد. از نظر من بیل بی نظیر است اما نمی توان انکار کرد که ایسکو به واسطه توانایی های خودش به موفقیت رسیده است.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: