صحبت های راموس در مورد آنچلوتی
تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:, | 12:19 | نویسنده : امیر محمد سپهری
1419407212_extras_noticia_foton_7_1

هدف رئال مادرید برای سال 2015، ادامه روند پیروزی هاست. سرخیو راموس می گوید:” تاریخ سازی کردیم. چهار جام بردیم، پیروزی های پیاپی ، صدرنشینی … نمی توانیم نا امید شویم. رئال هرگز حق ندارد که از جامی دست بکشد. از این که در سال 2014 چهار جام بردیم اما حالا می دانیم که می توانستیم لالیگا و سوپرجام اسپانیا را هم ببریم. از کارمان خوشحال هستیم اما به کسب همه جامها نزدیک بودیم. اما این تیم به پیشرفت ادامه می دهد. البته شاید اگر لیگ را می بردیم، دسیما بدست نمی آمد.”

برای سرخیو راموس جامهای تیمی مهم است اما توپ طلای بهترین بازیکن جام باشگاه های جهان هم برایش جالب بود :” این تیم محدودیتی ندارد. افتخار می کنم که این بازیکنان را دارم. پیروزی های فردی با کار تیمی بدست می آیند. زیباست که مورد تجلیل قرار بگیری اما این حاصل تلاش هم تیمی هایم بود. تیم تلاش کرد. این جایزه یک جایگاه ویژه در ویترینم خواهد داشت.”

بسیاری اعتقاد دارند که خط خوردن راموس از لیست سه نفر اول توپ طلا بی عدالتی بوده است. شاید اگر مدافعی در سالهای اخیر لایق حضور در جمع سه نفر برتر بود ، سرخیو بود اما خودش می گوید :”کریس رونالدو لایق توپ طلاست. او یک برنده ذاتی است که دوست ندارد چیزی را از دست بدهد. به عنوان یک دوست انتخاب شدنش خوشحال می شوم. هر کسی دوست دارد بهترین دانسته شود. امسال بهترین سال من بود و چهار جام بردم. این جوایز حاصل تلاش تیمی هستند . فوتبال یک ورزش تیمی است و ما تاریخ سازی کردیم.”

وی در ستایش از آنچلوتی می گوید :” او بی نقص است. کارش در رختکن بی نظیر بوده است. خوشحالی را به رئال برگردانده است. به خوبی بازیکنان را درک می کند. بازیکن بوده است و از این حیث عالی رختکن را مدیریت می کند. همه هیجان زده هستیم. مربی و شخصیت خوبی است. او قلب مادریدیسموها و تیم را بدست آورده است. کاملا مورد احترام است و امیدوارم که مدتها در این جا بماند. دسیما را برای ما آورد و آینده امیدوارکننده ای پیش روی اوست. امیدواریم که مدتها روند خوبش به رهبری او ادامه یابد.”

سرجیو در مورد حمایت خانواده اش خود گفت :” پسرم، پلای ، خانواده ام و … همه حمایت زیادی از من داشتند. درون و بیرون زمین این حمایت را حس کردم. سال 2014 بهترین سال زندگی من بود و از این بابت تردیدی وجود ندارد. بردن چهار جام باعث میش ود که به دستاوردهایم افتخار کنم. حمایت خانواده خیلی مهم بوده است.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: