فقط ایکر!
تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:, | 21:4 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال مادرید یکی از جنجالی ترین سالهایش را درون دروازه داشت. سه دروازه بان توانمند در پیش فصل در تیم بودند : ایکر کاسیاس، دیه گولوپز و کیلور ناواس.

طبیعی بود که در چنین شرایطی دروازه بانی که قرار بود فیکس شود باید فشار زیادی را تحمل می کرد. دو سال پیش توسط مربی فعلی چلسی، زلزله ای درون دروازه رئال مادرید ایجاد شد. ایکر کاسیاس که سالها فیکس بود روی نیمکت نشست تا آدان در ترکیب قرار بگیرد. کمی بعد که کاسیاس مصدوم شد، لوپز در ترکیب قرار گرفت. فصل گذشته کارلتو از لوپز در لالیگا و از کاسیاس در بازهیای حذفی استفاده کرد.

دیگو در سال 2014 در 19 بازی برای رئال 15 گل خورد. رئال در این مدت 13 برد، سه تساوی و سه شکست کسب کرد که بدترین بازی لوپز در تساوی 2-2 مقابل اتلتیکو بود. دروازه بان گالیشیایی در تابستان به میلان ملحق شد.

کاسیاس در سال 2014 در نیمه اول سال در کوپا و چمپیونزلیگ بازی کرد. با حضور او رئال دو جام برد. ایکر در بایرن مقابل برنابئو یک توپگیری عالی داشت هر چند که در فینال لیسبون اشتباهش نزدیک بود که کار دست رئال بدهد. او جام جهانی بدی داشت و حتی در ماه سپتامبر در برنابئو هو شد. اما با همه ها دوباره فیکس شد و دو جام بری رئال برد. کاسیاس در سال 2014 در 38 بازی 22 گل خورد و آمار عالی 0.57 گل خورده در هر بازی را ثبت کرد.

کیلور ناواس نیز پنج بازی در رئال داشت که اکثر بازیهایش کم ارزش بودند. در کوپا در زمین کورنیا، در لالیگا مقابل الچه و رایو و در بازی هی تشریفاتی مقابل بازل و لودگورتس بازی کرد و سه بار کلین شیت کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: