مودریچ دوست دارد به بازی های مهم برسد
تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب:, | 16:13 | نویسنده : امیر محمد سپهری

لوکا مودریچ در مصاحبه با اسپورتسکه نووستی در مورد آخرین شرایط مصدومیت خود صحبت کرد.

اوگفت :” فعلا همه چیز خوب پیش می رود. تست پزشکی را پشت سر گذاشته ام و اگر همه چیز خوب پیش برود، سال جدید دومین مرحله از ریکاوری خود را آغاز می کنم. اولین پیش بینی ها نشان می دهد که اواسط فوریه (اواخر بهمن) به میادین بر می گردم. زمانی که پزشکان چراغ سبز نشان بدهند آماده خواهم بود. برای بازگشتم عجله ای ندارم اما آماده نبردهای مهم خواهم بود.”

مودریچ در مورد حس خود پس از مصدومیتش بیان کرد:” وقتی به من گفتند که باید سه ماه از میادین دور باشم خیلی حس بدی داشتم، یاد مصدومیتم در سال 2009 افتادم. اما سعی کردم که به نیمه پر لیون نگاه کنم. حالا این فرصت را دارم تا زمانی برگردم که تیم برای کسب جامها می جنگد.”

لوکا مودریچ روزی هفت ، هشت ساعت در برنابئو تمرین می کند. وی افزود:” به نظرم رئال مادرید می تواند اولین تیمی باشد که دو بار پیاپی قهرمان اروپا می شود.وقتی آنخل دی ماریا و ژابی آلونسو رفتند نگران نشدم. خامس رودریگز و تونی کروس عالی کار می کردند. بخش زیادی از این نتایج به عملکرد آنچلوتی بر می گردد. او می تواند سالها مربی رئال باشد، مثل فرگوسن در یونایتد.”

مودریچ اظهار داشت که رونالدو لایق توپ طلاست. وی در ستایش از راموس و کارواخال هم صحبت کرد:”ؤاموس بهترین مدافع وسط دنیاست. کاریزما دارد و یک برنده است. او از هیچ کس نمی ترسد. کارواخال هم خیلی تاثیرگذار بود. می دانستم که در سطح رئال است اما توانایی هایش مرا تحت تاثیر قرار داد.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: