صحبت های راموس در باره آنچلوتی
تاريخ : پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:, | 7:50 | نویسنده : امیر محمد سپهری

سرجیو راموس، مدافع رئال مادرید به ستایش از شخصیت کارلو آنچلوتی پرداخت و گفت که او مورد احترام ترکیب رئال است.

این بازیکن اظهار داشت که موفقیت رئال حاصل کار تیمی بوده است و افزود :” کلماتم برای توصیف آنچلوتی ته کشیده اند. از هر سه کلمه خوب ممکن دو تا را گفته ام. اگر چنین حرفی در موردش می زنم به خاطر این است که تصورم همین است و قصدم “پاچه خواری” نیست. او عالی رختکن را مدیریت می کند. هر بازیکن را درک می کند و می تواند با هر مشکلی کنار بیاید. مهمتر از همه این که بهترین عملکرد را از هر بازیکن بیرون می کشد.”

وی در مورد نوار موفقیت های رئال گفت :” جو آرام خیلی تاثیرگذار است. مربی خوبی داریم. آنچلوتی یک شخصیت عالی است. او دل مادریدیسموها و تیم را بدست آورده است. کاملا برای ما مورد احترام است و امیدوارم مدت زیادی بماند. نه تنها دسیما را برای ما آورد بلکه یک پروژه برای آینده ساخت که خیلی خوشاب و رنگ است. امیدواریم که این روند خوب تا مدتها ادامه داشته باشد. او کاپیتان این تیم است.”

راموس در مورد پیروزی مقابل کورنیا گفت :” موتور تیم آکادمی است و رئال سالهاست که روی فوتبال پایه کار می کند. همیشه پایه ملی مهم است. تلفیق آنها با بازیکنان مهم می تواند یک تیم خوب را بسازد. ”

وی در مورد خسه رودریگز گفت :” در سکوت تیخلی اذیت شد.بازیکن بی نظیری است که روند صعودی خوبی داشته است. رابطه بسیار خوبی با هم داریم. مدتها با هم صحبت کرده ایم و از نظر من بازیکن بی نظیری است و حضورش درون زمین خوشایند است. او مصدومیت مشکلی داشت. آینده درخشانی دارد و می تواند اهمیت زیادی در تیم داشته باشد.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: