صحبت رافینیا در مورد نویر و توپ طلا
تاريخ : پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:, | 8:41 | نویسنده : امیر محمد سپهری

مانوئل نویر که به همراه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در جمع 3 نامزد نهایی کسب عنوان توپ طلا حضور دارد مورد حمایت هم تیمی هایش در بایرن مونیخ قرار گرفته است و رافینیا یکی دیگر از بازیکنانی است که می گوید نویر باید توپ طلا را دریافت کند.

این مدافع برزیلی در مصاحبه با سایت بوندس لیگا گفت: " به طور معلوم دروازه بانان نمی توانند در بین سه نامزد نهایی قرار بگیرند بنابراین در حال حاضر این یک دستاورد بسیار بزرگ است اما من فکر می کنم که او باید رو به جلو برود و این جایزه را برنده شود. نویر فصل درخشانی را پشت سر گذاشت. ما تقریبا همه چیز را در بایرن به دست آوردیم و در تابستان او توانست در جام جهانی به همراه آلمان قهرمان شود. من احترام زیاد به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو میزارم و همه می دانند آن ها چقدر خوب هستند اما من فکر می کنم نویر فرد مورد علاقه من برای کسب این عنوان است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: