رئال به یک هشتم نهایی صعود کرد
تاريخ : پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:, | 8:42 | نویسنده : امیر محمد سپهری

با صعود کهکشانی‌ها به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی اسپانیا، دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها پیگیری شد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای دور برگشت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میهمان دسته سومی خود، کورنیا را با نتیجه قاطع 5 بر صفر شکست داد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 9 بر یک به برتری رسیده و به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها صعود کند.

در این بازی که هفدهمین پیروزی متوالی کهکشانی‌ها در تمامی رقابت‌ها بود، خامس رودریگس سه بار در دقایق 16، 34 و 78، ایسکو در دقیقه 34 و بورخا لوپس در دقیقه 60 (گل به‌خودی) گلزنی کردند.

شب گذشته همچنین چهار دیدار از دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری برگزار شد که در آنها اسپانیول با نتیجه 2 بر صفر در خانه آلاوس به برتری رسید، اتلتیک بیلبائو در خانه آلکویانو به تساوی یک بر یک بسنده کرد، لاس‌پالماس با نتیجه 2 بر یک از سد سلتاویگو گذشت و مصاف وایادولید با الچه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا امشب و بامداد فردا با برگزاری پنج دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در مهمترین آنها بارسلونای میهمان تیم دسته سومی اوئسکاست و اتلتیکومادرید به خانه تیمه دسته سومی اوسپیتالت می‌رود.

برنامه سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

دپورتیوو لاکرنیا - مالاگا

سویا - سابادی

گرانادا - کوردوبا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: